- 662 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HASTA VE HASTANEMİZ
HASTA VE HASTANEMİZ
Ahmet AYAZ
Gaziantep Güneş Gazetesi 16 Nisan 2019
………………………………………………………………..
Saygıdeğer okurlarım 9 Nisan 2019 tarihinde bu köşemde “Hasta-Hastane ve Hekimlerimiz” başlığı altında bir yazı yayımlamıştım. Ayrıca demiştim ki, “İnşallah Dr. Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesi Baş Hekimi Prof. Dr. Sayın Mesut ÖZKAYA sesime kulak verir de, konu ile ilgilenir demiştim. Sağ olsun sesime kulak verme nezaketinde bulundu ve beni 11 Nisan 2019 Perşembe günü Dr. Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesinin ek binası olan “MÜCAHİTLER HASTANESİ”ne davet ettiler.
Baştabib Prof. Dr. Mesut özkaya ekibinin huzurunda bana bir çay getirterek, dile getirdiğim konularla ilgili bilgileri tek tek açıklama zahmetinde bulundular. Görüp de kendisini dinlediğime göre, her şey dört dörtlük diyebilirim. Ben hastane ile ilgili bazı güzellikleri de yazmıştım. Bana Sayın Enver Bağcı ile birlikte Mücahitler Hastanesini gezdirdiler. Yaptırmış oldukları ek binayı da gördüm. Ancak bir hastane bu kadar güzel ve planlı, bakımlı olur. Ek bir bina yaptırmışlar. İnanın anlatmaya kalemim yetersiz kalıyor. Bu güzel hastanedeki, güzellikleri anlatmaya. Enver Beyin bana ikramda bulunduğu ballı zahterin, tadını veriyordu. Bu mükemmel ve güzel hastanemiz. Emeği geçenlerden Allah bin defa razı olsun. Ben diyorum ki, bahsi geçen yazıyı yazdığımda bir hikmet varmış demek ki. Zaten iyi niyetim ile faydalı olmak için yazmıştım. Yazmasaydım bu güzel hastanemizde ki, güzellikleri görmekten mahrum kalacaktım, haberim de olmayacaktı.
Ben buradan güzel Gaziantep’imiz adına, bir basın mensubu olarak çok kıymetli Başhekimimiz Prof. Dr. Mesut ÖZKAYA ve ekibini canı gönülden kutluyorum ve başarılı çalışmalarının devamını dilerken, kendilerine Yüce Allah sağlık ve afiyetler versin diyorum. Ben orada çok kıymetli zamanını aldığıma da çok üzüldüm. Orada ki arkadaşlardan baş hekimin gönüllü polikinlik yaptığını öğrendim. Baştabipler polikinlik yapmaz. Ama sayın hocamız gönüllü olarak yapıyormuş. Ben bunu da görerek şahit oldum. Şehrim adına kendisine minnettarım diyorum. Ben gördüğüm güzellikleri zevkle yazarım. Ama olumsuzlukları üzülerek. Bu gün sözü edilen hastanenin güzellikleri beni sevindirdi ve mutlu etti. Başhekim Sayın Prof. Dr. Mesut ÖZKAYA’nın hastalarına gösterdiği özeni ve nazik davranışını da bir türlü içimde gizleyemedim. Baktığımda hizmetleri de kendisi gibi güzelliklerle bezenmiştir. Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin. Başarılı çalışmalarının devamını diliyorum. Yüce Allahtan. Güzel ve çalışkan bilim adamlarına ülkemizde çok ihtiyaç vardır. Bu ihtiyaçlarımızı böyle yetişmiş bilim adamları tamamlar. Allah sayılarını çoğaltır inşallah diyorum. SON SÖZ Göz polikinliğinde ki, eksik cihazı dikkate almaz isek, Dr. Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesinin tüm personeli ile, hızla hizmet verdiklerine gözlerimle şahit oldum. Allah sağlıklı bir yaşam içinde hızlarını artırsın diye kendilerine dua ediyorum.