Ne Fetöymüş Arkadaş..
Uzakta aramak, hiç aramamaktır.
Kitabın ortasından yazalım..
Düne kadar öve öve bitirilemeyen, Türkçe olimpiyatları, eğitim hizmetleri başta olmak üzere dershaneler, yurtlarda edepli-ahlaklı nesillerin yetiştirilmesi, vb vb vb
31 mart seçimlerinde bile fetö parmağı arıyorsunuz ya, biraz insaf.. lakin haklı da olabilirsiniz.
Şöyle ki;
İslami olan veya söylevi kurani olan her grubun temelinde paydaşsınız. O yüzden CHP ve HDP’de fetöcü aramak, öküz altında buzağı aramaktır. Tekeden süt mü sağacaksınız.
Şöyle bir aynaya bakın..
Ve başlayın, eşinizden, çocuğunuzdan, akrabanızdan, kardeşinizden bacanağınızdan vb kimler fetömetreye yakalanmış. Bu fetömetreyi size kim sundu ise orada arayın fetöcülerin ağababalarını…
Ya biz, din iman hizmeti diye bunlarla yan yane geldik..
Oha denir? 140 BİNE yakın insanı yokluğa mahkum ettiniz. Deyiminizle inlerine girdiniz.
Ee hala seçimlerde fetö şaibe karıştırdı demek, arif olana, mü’min basiretine, firasetine yakışır mı?
Saçma sapan metrelerle fetöcü ayıklanmaz…
Akli-mantiki kriterler bellidir..
Gökten ne yağar da yer kabul etmez efendim diyenden tut da, o’na fetoş diyemezsiniz o bin yılda yetişmiş ender Türk alimlerinden diyeni, kendi partilerindeyken samanyolu ekranlarından Ak partiye çakanları, harun geldiler karun oldular mı diyorlardı, yine ekranlar dan hizmet erlerini öven bakanlardan, okullarında okuyup ben aklımı kiraya vermedim diyen damatlara kadar vb vb vb
Yiğit olun, Mert olun…
Chp ve hdp içinde yüzde 1 ancak varsa; Saadet de belki yüzde 5,lakin diğer muhafazakar milliyetçi partilerde yüzde 50 den yüzde 95’e varan oranlarda sizin tabirinizle Fetöcü çıkar.
İslamı bitirdiniz.
Cumhuriyetin temel direklerinde dinamit patlattınız.
Etö de, Fetö de 68 li yıllardan kalma kin ve nefretle bu ülkede adaleti ayaklar altına serdiniz.
Araplara, Anadolu’yu peşkeş çektiniz.
Eski Türkiye’de Bankasya’yı Çiller, Erdoğan,Gül birlikte açtınız, yeni türkiye de banka hesaplarından terörist icat ettiniz.
Kanunsuz suç uydurdunuz.
15 Temmuz için Meclis araştırması isteyenlere karşı çıkıp, mecliste önünü kestiniz.
Kendinizi komple ihraç etmeden fetö diye yarattığınız, resmettiğiniz canavardan kurtulamazsınız.. kendinizden başlayın efendim, kendinizden.. Cahilleri kandırmaktan vazgeçin artık… Allah’a inanıyorsanız Allah rızası için be…
Sahi siz Fetö’yü nerde arıyor sunuz?
Sarı Çizmeli Mehmet’in oğlunda mı?
Çiftçi İbrahim’in polis olmuş kızında mı?
Bakkal Bayram’ın memur olmuş kuzeninde mi?
Hafızlar biliyorum, tövbe diye diye son seçimlerde CHP oy verdi.
İmamlar-müezzinler CHP’ye oy verdi.
Türbanlısı, başörtülüsü Chp’ye oy verdi.
Sizlerin yüzünden dinsiz oldum diyeceğim lakin bunda sizin suçunuz yok..
Kuran’ın insan yazması olduğuna inandım artık.Tüm kanıtlar öyle gözüküyor.. De hadi bunu peder beye söyle..o kadar tıpa bende de yok..
Rahmetli Menderes döneminde, neden Türkçe ibadete karşı, Türkçe ezana karşı çıktığınız daha iyi anlıyorum şimdi.. Başka türlü kendinize köle edemezdiniz Anadolu Türkünü!
Peygamberin sadece siyasi çıkar için insanları çevresinde topladığına tarihi ve sosyolojik olarak inandım artık..
Sahi 124 bin kişiden bahsedilir değil mi veda hutbesinde, lakin Hz. Muhammed’in cenaze namazında 17 kişi varmış ya hu? Sizler bunu camilerde, din kültürü derslerinde neden bize anlatmamıştınız.. 1500 yıllık yalanlara inandırmışsınız bizi.. Yazıklar olsun size..
Neyse, sorun bireysel değil..
Aklınızı başınıza alın lütfen..
Ümmetçilik Osmanlı’yı ne hale getirmiş, şimdi daha iyi anlıyorum..
Mustafa Kemal’in ne büyük işler yaptığını köküne kadar görüyorum.
Derin devlet masallarıyla benim neslimi keklediniz amma yeni nesil yemez bunları.. Ne yapacaksınız, sizlere oy vermeyeni, sizler gibi düşünmeyenleri hapse mi tıkacaksınız? Kellesini mi keseceksiniz, ee hadi buyurun..
Bu arada, yurtdışından şairlik yazarlık yapanlara da sesim gider mi bilmem.. Hariçten gazel okumayın efendim!. Yiğitseniz, gelin dönün vatanınıza, sılanıza burada yaşayın hayatı.. Yok öyle eruo ile maaş alıp senede 15-20 gün izne gelip iktidar güzellemesi yapmak..
Yiğitseniz buyurun, Türkiye’ye..
CHP;
Chp içindeki 68 kuşağı siyasetçileri şöyle, hadi artık sizin çağınız geçti biraz kenara alalım, emekliliğinizi yaşayın deyip…
Yeniden Cumhuriyetin ilk yıllarındaki gibi bir kalkınma, çağdaşlaşmayı, ülke barışıyle kucaklaşmayı özde kardeşliği ve komşuluğu başarabilir.
Yoksa; korkarım ki çatırtı sesleri duyuluyor artık..
Aileden, mahalleye, mahalleden şehre, ülkeye, vatana..
Allah var, bir yaratıcı var elbet..
Ve ondan tek dileğim; bir daha bu ülkenin başına, yönetimine, Müslüman kişi nasip etmesin.
Müslümanların şerrinden o büyük gücün tam kelimelerine sığınırım.
Akıbet, akıbetimiz hayrolsun..
YORUMLAR
Kabul etmediğimiz, sevmediğimiz ne var ne yoksa FETÖ der olduk
Bizim gibi düşünmeyenleri yerleştireceğimiz bir hazne oluşturduk zihnimizde, gönlümüzde
Yine de Mustafa Kemal'in Tekke ve Zaviyeleri kaldırmasına bozuluyoruz vesselam
Tarihin daha eski zamanlarında işlevsel olan kurumların zamanla erozyona uğraması, yozlaşması, devrini doldurması kadar doğal ne var halbuki?
Hâlâ laikliğin neye yaradığının, neyin sigortası olduğunun bilincinde olmayan insan dolu
FETÖ üzerinden din sömürüsüne, popülizme vurgu yapar olduk ama laiklik neyi garantiler kimilerinde o yok maaşallah
Nihayet
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket hocam
İnançlar, düşünceler farklılıkta arz edebilir yerine göre
Ama medeni cesarette güzel, zaten cesaretin madenisi de olmuyor ki
Saygı ve selamlarımla...
Saçma sapan bir yazı olmuş. Kendi fikrinizi paylaşmış olmanız o fikrin doğru olduğunu kanıtlamaz!