- 1134 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Sen bir FETO'cusun!
Beş yıl önce vatan sevgisinden, islama olan bağlılığından, tarih bilincindeki şuurundan şüphe etmediğim çevremdekilerin 80 derecelik dönüşleri hayret verici.
FETOnun vatana-millete-dine düşmanlıkları ayyuka çıkmışken FETO taraftarlarının FETO bağlılıklarındaki inatlarının ısrarını anlamakta güçlük çekiyorum, güçlük çektiğim için de ikna etmeye dahi tenezzül etmiyorum.
FETÖ örgütü, elamanlarını çok başarılı bir şekilde uçuk ümitlerle ayakta tutmayı, yeni yeni vaadler vererek kullanmaya yatkın hale getirmeyi çok profesyonelce beceriyorlar.!
Kullanılmaktan ve kandırılmaktan zevk alırcasına,
Hapisteki yarın çıkacağına emin,
işten çıkarılan yarın işine döneceğinden emin,
işinde çalışan da işinden atılmayacağından emin,
çekirge gibi sıçramalarından faka basmayacaklarından da emin,
sanayici yarın çarkının daha iyi döneceğinden emin,
yani bütün FETO mensupları sarsılmaz bir hayalle, körü körüne kördüğüm teranelerindeler.
Seçimlerde birinci, hatta iktidara geleceklerinden eminler,
% 6-7 yi %60-70 nisbetinde görecek kadar kendinden emin bir piskoloji içindeler.
Türkiye’de devran bütün zorlamalara, saldırmalara rağmen batıldan yana dönmeyecektir, bunun en bariz kanıtı 15 seçim bütün yüksek dozajlı engelleri tereyağından kıl çeker gibi bertaraf etmeyi başaran sistemin oluşturulmasıdır.
Fetocuları hayalden çıkartıp realiteye dönüştürecek bir formül icad olmalı,
FETOnun kurduğu imparatorluğun yıkıldığını, hercü merç edildiğini, yerlerde süründüğünü, bir daha asla Anadolu topraklarında sevimli, itibarlı, kuvvetli şekle dönüşemeyeceğini sosyologlar, pisikologlar, ekabirler, aydınlar bu mankurtların kafalarını zonklatacak şekilde etkili reçeteleri ortaya koymalı.
Fetoculardan cevap istediğim 3 sorum var..!
1- Göysünüzü gere gere ben fetocuyum diyebiliyormusunuz?
2- Başınız dik, anlınız açık bir şekilde müslümanım diyebiliyormusunuz?
3- Kendinizi nereye kadar gizleyebileceksiniz, ne zaman içinde bulunduğunuz münafıklıktan kurtulacaksınız?
Unutmayın samimi insanlar samimiyetsiz kişilikleri çok iyi tanıyorlar, eğer sizin riyakarlıklarınızı yüzlerinize vurmuyorlarsa, iflah olmayacaklarınızı anladıklarından tenezzül etmiyorlardır, yada münafıklılığınızı ortaya koyup rencide olmamanız içindir, yoksa anlamadıklarından, anlaşılmadığınızdan değildir..!
Kendinizi kamufle etmeniz, gizlemeniz, renkten renge girmeniz gözlerden kaçmıyor, cümlelerinizdeki kırık, dökük sözler sizin bir FETOcu olduğunuzu çok rahat ele veriyor, artık biliniz..!!
FETOcu kaldığınız müddetce de ne sevilecek, ne sayılacak, ne güvenilecek, nede kutsal saydığımız hiçbir şey emanetinize, yetkinize, etkinize bırakılmayacaktır, bunuda biliniz.!
Sömürülmeniz, istismar edilmeniz, rahatlıklarını eksiltmemek, düzenlerini kaybetmemek için sizi hep kullanacaklar, hep yeni yeni vaad ve yalanlarla kişiliğinizi esir alacaklardır..
..........
YORUMLAR
Bu Ülkede, yani Türkiye'de PKK ve FETO terör örgütüdür diyeHukuki olarak kayıtlara geçmiş, terör örgütü statüsünde muamele ve ceza göreceği belirtilmiş, bu terör örgütleriyle intisaklı her kişi ve kurumla mücadele edileceği kesinlik kazanmıştır..
Hukukidir, gereklidir, elzemdir...
Bunlara uymak Türkiye'de yaşayan herkes ve kesimin zorunlu görevidir,
Uymayanlar hak ettikleri cezaları alır, sonucuna katlanır.
PKKnin başı-kıçı görüldüğü yerde nasıl eziliyorsa FETOnun da başı kıçı görüldüğü, hissedildiği yerde başı ezilecektir..
Yüce Türk devletinin kararıdır, bu karar da herkesi bağlar..!!!
..siz yanlış yere soruyorsunuz, Feto da feto feto da feto feto da feto. Bırakın devletin zirvesine. Onları da biz biliyoruz, kendi departmanlarında çıkmayanları mı var, görevlerinden atılıp tahliye edilmeyeni mi var? O kadar sorup soruşturacak, aklınız şu fetocu bu fetocu diyecek kadar daha önce neden hakim veya polis olmadınız? Daha önceki yazılarınızı da okuyordum. Tutturmuşsunuz. Kendini peygamber ilan edenden, ülkeyi talan edenden ben ne beklerim?
Fetöcünün ağa babası bizzat sizsiniz.
Bugün kalemşörlüğüne soyunduğun zihniyet daha dün İYİ Parti'nin verdiği, fetoş terör örgütünün siyasi ayağı araştırılsın önergesini reddetmedi mi ?
Bu ülkede fetoşu bu ülkeye davet eden, salyaları aka aka fetoşu öven, ayağına gidip yerleri yalayan, Adil Öksüz gibi şerefsizleri salan, kozmik odaları Amerikan ve İsrail ajanlarına peşkeş çeken siyasiler yargılanıp içeri tıkılmadığı sürece fetö örgütüyle hakkıyla mücadele edildiğine kimseyi şnandıramazsınız.
Kendi üzerinize yapışmış çamurdan parçalar kopartarak ona buna yapıştırmaya çalışmanız sizin fetoşu domuz gibi semirtip ülkenin temeline dinamit koydurttuğunuz gerçeğini değiştirmiyor. Hala o çamurlar üzerinizde...
Hani bir zamanlar Bahçeli diyordu ya, ne kadar alo, omo tursil varsa Haliç'e dökeceğim ve sizi orada yıkayacağım diye, ha işte o gerçekleşmeden temize çıkma şansınız yok. Bu arada yıkanırken Bahçeli'yi de kolundan tutup çekmenizi temenni ediyorum. Birbirinizi keselersiniz.
Objektif izleyici olarak sorularınızı cevap tek söz,taşları bağlayıp,köpekleri salmak sözüyle ifade edilir,feto terör örgütü ilan edilmiş,ben fetöcüyüm diyen terör örgütüne üye olmak ve
yardim ve fikirlerini yayma eyleminden ağır cezada yargılanır,sen gelmişsin ben fetöcüyüm diye adamlardan açık ifade iste ama yurt dışında senin de tanıdıkların basının önünde olan
kişiler fetöcü olduğunu söylüyor ne olacak youtubeye bak görürsün,yok efendim fetöcüler Başınız dik, anlınız açık bir şekilde müslümanım diyebiliyormusunuz?ULlan siz Atatürke dinsiz(laik),ismet paşaya ezanı türkçe okuttuğu için kafir İngiliz ajanı diyorsunuz müslümanım dese inanacakmısın bir adamın müslümanlığını ancak Yüce Allah bilir diğer soru fetöcülere Kendinizi nereye kadar gizleyebileceksiniz, yav adamlar ortada fetöcünü,n kardeşi milletvekili,belediye başkanları var herkes biliyor aleni partideki siyasi ayaklar yani boş yazmışsın,fetönün beyinleri ABD GETİREBİLDİNİZMİ,ancak garip gurabayla uğraşırsınız, bir zat kandırıldım der
devleti yöneten inanırsınız,garip ,guraba okullarına gönderirir MEB onaylı onları terörist ilan edersiniz, boş beleş bir yazı olmuş.