- 1228 Okunma
- 2 Yorum
- 7 Beğeni
..can içim
"kim derdi ki biz ayrılacağız"
değil de
kim demiş ki biz ayrılacağız olsun..
...
bastırılmış ağrıların yüksek volumle ağladığı vakit
sanrılar tutsak eder sesimi
bergüzar hallerim
burnunu çeke çeke sıyrılır tüm uzuvlarımdan
gözüm uzaklara dalar
ve sonunda
hep yetim kalır gece
hatırlıyor musun, ben küçükken birgün bana bişey olursa diye başlayan cümlelerin vardı senin. sesin titrerdi üstelik söylerken. can yangını vardı çünkü göğsünün ortasında, ’annem’.
annemi kaybetmişliğimiz etrafimızı bir örümcek ağı gibi sararken, senin o kan çanağına dönmüş gözlerin haykırıyordu tüm gerçekleri. farkında olamayacak ve yaşananlara hiçbir anlamı giydiremeyecek kadar küçüktüm.
lakin zaman denen şey öyle hızlı akıyor ki nerede nasıl yaşlandığını unutuyor insan. yaşlandıkça mı olgunlaşıyor yoksa olgunlaştıkça mı yaşlanıyor henüz bilmiyorum. hayatta olsaydın bu sözlerime karşılık, daha yaşın ne başın ne küçük sıpam derdin, eminim.
şu an anlıyorum ki annem öldüğünde büyümüşüm ben, sen öldüğünde de olgunlaşmışım.
hani geçtiğimiz kurban bayramında selam getirmiştim bir dostumdan sana ve ellerinden öpmüştüm onun yerine de hatırlarsın muhakkak. işte o dostumun bugün söylediği bir cümle çıkmıyor aklımdan, beynimin içinde yeniden yeniden yankılanıyor sanki. "sınavın büyükse sevin." seviniyorum baba.
gözlerini benim kucağımda kapatmana, bu dünyadaki son nasiplerini benim elimden toplamana seviniyorum.
beni bir göz kırpması kadar kısa olan hayatta küçücük dünyanın küçücük menfaatlerine eyvallah demeyen bir birey olarak yetiştirdiğin için de seviniyorum. ve daha niceleri için.
....
dediğin gibi oldu ve sana bişey oldu işte. yoksun artık. emanet olan bedeninden sıyrılıp Yaradana kavuştu ruhun.
evet ben çok özlüyorum. hatta bazen saçmalıyorum da. ama biliyorum ki eninde sonunda bir yerlerde kavuşacağız. sen öğrettin bunu bana çünkü annem gittiğinde. babalar asla yalan söylemez dimi baba.
hem öyle güzel dostlarım var ki, ayağım taşa bile değse daha düşmeden tutuyorlar beni. gözün arkada kalmasın. senden ve annemden yana benim gözüm arkada değil çünkü. çünkü sizi Rabbime emanet ettim ben.
iyi ki senin kızın olmuşum. ve iyi ki sabır nedir, öğretmişsin bana.
seni çok seviyorum can içim.
duam ile hep..
YORUMLAR
Can' ımı, yani kocamı, herşeyimi kaybettim ben.
2 hafta oldu, inanamıyorum halaa!
bi' kabusun içindeyim sanki!
kızlarım babasız kaldı! - çok küçükler daha!
bu boşlukla, bu yoksunlukla, bu acı ile nasıl başa çıkılır bilemedim!
çok ani oldu herşey, sabah çıktı bir daha dönmedi!
adı Can dı, kendisi gibi...
Allah bana ve kızlarıma dayanma gücü versin,
bir de Can'ım huzur içinde olsun ve ebediyette tekrar kavuşalım...
başka bi' beklentim yok hayattan!
size de, başsağlığı ve sabırlar dilerim,
nur içinde, huzurla inşallah...
..kuzeyinkızı..
çok üzüldüm, ne diyeceğimi bilemiyorum
başınız sağ olsun.
kaybetmisliğin acısı hiç geçmez sanılır ama geçiyor bir süre sonra
kendimden biliyorum
çünkü hayat devam ediyor ve fıtratımız gereği unutuyoruz o acıyı dahi, koca bir kor kalıyor geriye ama unutuyoruz
kızlarınıza ve size rabbim sağlıklı hayırlı ömür versin dilerim ki
ve eşinize rahmetiyle muamele etsin
sabır ..
Anne olmak ve bir kıza sahip olmak dünyanın en ama en güzel hissi. Annen ne kadar şanslı ki senin gibi vefalı bir kızı var ve o ne güzel bir insanmış ki senin gibi dünyalar güzeli bir kişiliği olan bir kız evladı yetiştirmiş.
Rabbim mekanını cennet eylesin anneciğinin canım benim
Seni çok seviyor mavin
Sevgimle çokça hemde
..kuzeyinkızı..
canımsın
ben de seni çok seviyorum güzel yürekli mavim