- 647 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖZLEM VE GÖZLEMCİ
GÖZLEM ve GÖZLEMCİ:
Gereklidir. Hatta şarttır. Bir olayı toplumu oluşumu; izlemek gözlemek ve mal oluşu hayata geçirmek için bu şart dır. Nasıl ki; bir binayı inşa etmek için tasarlamak gerekiyorsa, yapım için de usta işçi malzeme olmalıdır. Bireyler arasından gözlemci de beğeni ya da yereni yaparak görev yapacaktır. Bunlar doğal olagelen eylemlerdir. Yapılan esere baha ve eder biçilir. Kalite teşekkülü bunu gerektirir. Böylece ederi tayin olur. Bu ve diğer eylemler, bireylerin kabiliyet beceri ve ilgi sahalarına ilgin oluşur. Buna ilgin yazılar panolar yaftalar sıra sıra medyatik sayfalarda selam sabah amaçlarıyla karışık endam etmekteler. Bunların içersinde ben diyen birisi oldukça dikkate şayan dır. “ Ben kendimi kendi rengimle boyarım” der.Dikkat edilirse her levhasında kendini göstermekte dir. Bir süredir ilgi ve alaka ile izliyorum. Topluma bireylere yaklaşımı oldukça ayırımsız, coşkulu ve sevecendir. Ilık değil sıcaktır. Yanılmaktan yanlış anlaşılmaktan korkmadan aynı coşku ile devam etmekte dir. Bu türlü yaklaşım ve davranışları bir şekilde ve başka ortam da izledik. Seçimlerin sonunda halk onu çok benimsedi, kısa sürede aşama aşama mertebelere getirilen adeta yaratılan bir modele; dur deyip, sandığı delen, torna vida oldu. O tornavidanın hakkını vermekte zorlandı muhatapları. Mızıkçılık ettiler. Yine de tavrını bozmadı.Olduğu olacağı anadan doğma adam gibi adam gördük halk olarak. Artık durdurulamaz, durmazda zaten. Kişikik meselesi burada saklı. Dişilikle değil kişilikle kazanılır gönüller.
__________20Vahdettin Aydınlı19____________
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.