- 512 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENCİL YANLARIMIZ
GECENİN KÖR KARANLIĞINI YAŞATMAK İSTER GİBİ BAZEN ANLAM VEREMEDİĞİMİZ ZAMANLARI YAŞARIZ. GÜNE BAŞLAMADAN GÜNÜ BİTİRİR İÇİMİZDEKİ YILGINLIK. EZELDEN GELİR GİBİ DERTLER TEKRAR TEKRAR BİZİ YOKLAR ANLAMSIZCA. HALBUKİ BİLMEM KAÇ ASIR ÖNCE BİR YERLERDE BIRAKMIŞTIK ACINASI YAŞANAN TÜM ANILARI. HAYAT BİZE GEÇMİŞİN TOZLU RAFLARINDAN SANKİ YENİDEN DERS ÇIKARMAMIZI İSTERCESİNE İNDİRİP SUNAR İŞTE. YİNE NELER YANSITIR BİZE ANLAM VEREMESEKTE HATIRLARIZ İŞTE. GERİDE BIRAKIP UNUTTUĞUMUZ HATTA DAHA DOĞRUSU UNUTMUŞ GİBİ YAPTIĞIMIZ NE VARSA SANKİ ANLAŞMIŞÇASINA BİR YAĞMUR MİSALİ GÖKTEN SADECE BİZİM ÜZERİMİZE BOŞALIRCASINA YAĞAR İŞTE.
GELSEDE TÜM ACILAR YİNE GÜLÜMSER HAYATA İNAT AYAKTA DURURUZ.GEL GÖRELİM Kİ İÇİMİZDE SAYISIZ FIRTINALAR KOPAR DA BİZ BİLE BİLEMEYİZ. DIŞTAN BAKILDIĞINDA KAHKALARIMIZ SINIRSIZ GÜLÜMSEMELERİMİZ EN CAN ALICISINDAN, AMA İÇİMİZ BAĞIRARAK HATTA ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA AĞLAR IŞTE. OKADAR KANDIRMAYA ALIŞIRIZ Kİ KENDİMİZİ BİLE KANDIRIR OLURUZ.
AH ŞU GÜÇLÜ GÖRÜNME ÇABAMIZ!! NEDEN HEP ÇEVREYE GÜÇLÜ GÖRÜNMEYE ÇALIŞIYORUZ? GÖZLERDE BİRİKEN GÖZ YAŞLARIMIZ NEDEN BİR KAN MISALI İÇE AKAR? YAHU KİMİ KANDIRIYORUZ? BİZDE OLUŞAN O KALP YARALARINI, GÖNÜL KIRGINLIKLARINI O YALNIZ KALMA İSTEĞİNİ GÜÇLÜ GÖRÜNMEYE ÇALIŞTIĞIMIZ İNSANLAR, SEVDİĞİM DEDİKLERİMİZ, CAN VERMEK İSTEDİKLERİMİZ NEDENİ DEĞİLMİ? O TOZLU RAFLARDAN ÇIKIP GELEN DERTLER O DOST DIYE ADLANDIRDIĞIMIZ AMA BİZE SADECE DERT OLANLAR DEĞİL Mİ? ZATEN ANLAYA BİLSEK DOST OLANIN BİZİM ASLINDA GÜLERKEN AĞLADIĞIMIZI ANLAMASI GEREKTİĞİNİ, BİZDE ANLATACAĞIZ O ZAMAN GERÇEK DOSTU KIMBILIR!!
AH GÜÇSÜZ YANLARIMIZ NEDEN GİZLERSİN KENDİNİ? HALBUKİ SIZLER ORTAYA ÇIKSANIZ BU KADAR YÜK BİNMEYECEK OMUZLARIMIZA. SEN KALDIRIRSIN ,SEN YAPARSIN DİYE GELMEYECEK YORMAYACAK BELKİ HİÇ KİMSE. HATTA BELKİ O ZAMAN GERÇEK BİR DOST ELİ UZANACAK YARDIM İÇİN. YÜKÜMÜZÜ HAFİFLETMEYE BİR YARDIM GELECEK. GÖSTER KENDİNİ BE GÜÇSÜZLÜĞÜM. ÇIKSIN ORTAYA Kİ BIRAZ DİNLENEYİM OLMAZ MI?
~İP€K_KA£KAN~
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.