- 673 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İsimsiz Kitap 1
Karanlık bir tüneldeydi, karşısına baktı sonunda küçük bir ışık vardı. Geriye dönüp baktı ve orada küçük bir ışık vardı.
Ne yapmaliydı geriyemi? ileriye mi?ilerlemeliydi.
İlerideki ışık onu cezbediyor parlaklığı onu çağırıyordu.
Geride kalan ışık ise veda eder gibi bir yanı bir sönmeye baslamışti.
Bir rüyadamiydı gerçeklermiydi ,yoksa ölmüşmüydü.
Adım atmaya başladı ,hiç bir çaba sarf etmiyordu yürumek için ,sanki uçar gibiydi adımları , ileride ki ışık sanki bir anne şefkati hissettiriyordu ona ve ilerledi ilerledi ve ışık tüm benliğini sardı. Birden tünelin sonuna geldi.
Şaşkınlıktan donakalmıştı. Burası daha önce hiç görmediği güzellikteydi . Cennetmiydi burası ,rüyalar alemimiydi.
Kendini küçuk bir kız çocuğu gibi hissediyordu. İlerde neseyle akan nehre dogru ilerledi ve suya eğilerek baktı ,gördükleri karşısında bir kez daha şaşkındı . Suda ki sülieti çok güzel bir kız çocuğuydu.
Suya bakarken birden kendi yüzunün yansimasında ki gözerden başka iki göz daha vardı . Sanki kendide o diger gözlerde şaşkinlıkla birbirine bakıyordu. Bir süre öye durdu baktı baktı o gozlerde hiç bıkmadan ona bakiyordu. Bir den bir kahkahayla sarsıldı . Ona bakan o iki göz bir balığın gözleriydi.
Sudan uzaklasti yere sanki yesilin en güzeli olan o yere sirt üstü uzandı . Hala kahkaları çınlatıyordu etrafi.
Bir balıkla gözgöze gelmiş ve tuhaf olan sanki birbirlerini anliyormuş taniyormuş gibi bakıyorlardı birbirlerine.
Bir ara durdu düşündü ,kalkıp tekrar suya bakmaya cesaret edemedi bir sure. Ne güzel o gözler ,sanki ona bir çok sey anlatan bilge gözlerdi o gözler.
Yavaşça ürkek bir şekilde doğruldu, suya doğru yeniden uzandı. Gozler kaybolmuştu ,elleriyle keni gözlerini ovuşturdu kendi kendine hayal gördüm heralde dedi.
Tam o sırda bir şey oldu ,o güzel gözlerin sahibi balık sudan yukarı dogru firladı ve tekrar suya daldı.
Aman Tanrım diye neşeli yaramaz bir çocuk gibi bağiriyordu . Ne güzel renkleri vardı balığın ve gün ışığında öyle güzel parliyordu ki. Gerçekten burada bir çocuk gibiydi, her sey yeniyd burada daha önce gördüklerine benzemiyorlardı. Hepsinde bir baska ışık vecanlılık vardı.
O ilk defa kendini kasmadan ve doğal olarak görduklerindeki güzellikleri bir çocuğun yeno yeni ögrenmesinde ki guzellik ve saflıkla bakiyor hatta hissediyordu.
Gerçekten neresiydi burası veo buraya nasil gelmişti.
Tam bunları düşünürken sudan ona bakan o iki gözle yine karşılaştı. Garip balık onunla konuşuyordu sanki.
Ona merhaba der gibiydi ve o bunu hissedoyordu. Kendine şöyle hokkalı cimdik attı. Rüyay dı kesin bu birazdan ya saat çalacak yada o yataktan düşerek uyanacaktı. Aslindauyanmakta istemiyordu harika bir duygu vardı içinde.
Balık ona kalk dağlara doğru ilerle diyordu sanki. Nasil olabilirdi ki bir balık onunla nasıl konuşabilirdi.
Hatta hiç konusmadan onu nasil duyabiliyordu. Neresiydi burasi gercekten.
Tamo sırada balık tekrarsudan yukarıfirladı ve tekrar suya daldı.
Hadi diyordu yola koyul. Renkleri onu büyulemisti sudan her fırladığın da sanki gökkuşağı oluşuyordu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.