Sızı
Sızılarım var bir yerlerde. Beni bekleyen. Beni onlar bile belki de beklemezler. Hep beklemek .Bana verilmiş bir görev olmuştur. Şu yaşıma geldim. Şu yaşlılığımda beklemek sahiden de yorucu gelmeye başladı. Ama sanki evrenin bana bir oyunu evrenin bana yapmış olduğu bir komiklik. İşte o kadar iyi niyetliyim ki bu beklemek zindanını komiklik olarak nitelendirebiliyorum .
Evet beklemek eylemi bile beni beklemez. Çünkü beni kimse beklememiştir. Hep ben beklemişimdir . Sevgiler,aşklar,gerçek insanlar beklemişimdir. Beni beklemeyenleri hep beklemişimdir.
Sahiden de insanın sızı ve acı beklemesi ... Bunca saçmalık bunca efkar ve gözyaşı . İnsan bunları beklerken bile sevinebilir mi? Kıyafetimi evet evet kiyafetimi düzenliyorum sızılar açılar için. Oje de sürdüm . Pembe. Bugün pembe. Her gün her gün ama her gün başka bir sızı bana gelecek bana ne katacak ve benimle ne oynayacak diye bekliyorum.
İnsan bazen gelecek olanı beklerken de yeşeriyor , sonra yaprak döküyor. Sonra kök salıyor. Birileri gelip gövdesine yaslıyor sırtını. Kimileri ise aşk yazıyor gövdesine işte ne bileyim kalın bir dalına. Kimileri gölgesinden faydalanıyor belki köpeğini belki de çocuğunu dinlendiriyor. Belki de hemen bir sofra kuruluyor beklerken ben ., Benim ayaklarımı artık görünmez yapan beklemekti çünkü Bir kök , bir dal gibi görünen ayaklarımın dibinde o işte değişen "Ben" in kenarında ucunda kurulan sofrada mis gibi kokan sofralarda kocaman olan gögeme yakışır kocaman bir aile mis mis yemek yiyor . Beklemek insanı böyle güzelleştirebiliyor. Bakın öylesi iyi niyetliyim ki ,beklemekten güzel, faydalı etrafında oluşan yaşam formlarına müthiş bir nezaketle bakan bir ağaç olmak bile beni ölesiye mutlu ediyor.
Ağaçken yaşadığım şeyler bazen benim beklemek görevimin olduğunu unutmama sebep oluyor. Bazen düşünüyorum ki beklediğim özel davetiye çıkardığım , davet ettiğim sızılarım geldiklerinde beni tanıyamazlarsa ! Unutmuşlarsa acıttıkları yerlerimi? Aşk olmadığını , sızılarımın içinde aşk olmadığını düşünürlerse ne yaparım ? Halbuki insan sızısını agaçken bile unutmaz ,hele hele ki bunca zaman bu sızıları beklerken de unutmaz sızısının aşktan olduğunu.
Keşke bunca beklediğim sızılarım tekrar gelse. Ben tekrar aşk olsam. Aşık olsam. Sızılarımı tekrar bana benliğime kattıklarıdan dolayı sarılsam öpsem dokunsam sevsem.....
Arzzuuu
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.