- 500 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İNSANLIK VE SİYASET
İNSANLIK VE SİYASET
Dünya devletlerinin kuruluş nedenleri insanlara hizmet etmek
rejim adı altında kominizim, sosyalizm, sağ-sol ..vs. hepsi insanlığa hizmet amacı ile sistemleştiriliyor. İnsanların daha iyi şartlarda yaşamlarını sürdürebilmeleri için dünya nimetlerinden faydalanmaları için uygulamalı olarak yapılıyor.
Dünyada yedi milyardan fazla insan yaşıyor. Bunun ¼ Çin de yaşıyor bir milyardan fazla insan Hindistan da yaşıyor.
Dünya ve insanlık canlılar için birbirinden ayrılmaz Varlıklar dünya ve insanlık birbirine yanlış yapıyor. Önce insanlar dünyaya kötü davranıyor hava kirliliği atıkları, çöpler zehirli kimyasal atıklar eksoz dumanları sera gazları dünyanın dengesini bozuyor.
Dünya hastalanıyor. Küresel ısınma gibi hastalığa yakalanıyor. Aşırı sıcaklar - soğuklar, depremler, hortum, fırtına kasırgalar…vs. Dünyanın sonunu hazırlıyor.
Ülkeler her şey insanlar içindir diyerek ülkeler kimyasal nükleer denemeler yaparak dünyanın hastalanmasına sebep oluyorlar. Depremler oluyor. Hastalıklar çoğalıyor.
Dünyanın sonunu hazırlıyorlar. Emperyalist ülkeler zengin madenleri, petrolleri olan yer altı ve yerüstü zenginlikleri olan ülkelere çeşitli bahanelerle girip ülkelerin iç işlerine karışarak oranın zenginliklerine el koymak ülkeleri küçük küçük devletlere bölüp parçalamak amacındalar.
Misyonerlik faaliyetleri de bulunarak insanların birbirine düşman ediyorlar. Sistemin içinde politika yapan partiler bunlara alet oluyorlar.
Doğruya doğru demiyorlar. İllaki kendi dedikleri olacak. Bu zihniyet ülkeye zarar veriyor.
Önce ülkem sonra ben prensibi ile hareket etmiyorlar. Seçimlerde propagandalarda bol bol vaat edip seçildikten sonra dün dündür bugün bugündür diyorlar.
Politikacıların imajını prestijini bozuyorlar. Politikacı denince akla güvenilmez sözünde durmayan boş konuşan imajı yaratıyor. Güvensizlik oluyor. hoşcakalın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.