Yalnızlık
Gözler birçok farklı şekilde kapatılabilir.ama insanların yaraladıkları iki şekilde kapatır bir hiçbirşeyi umursamaz iki sadece kolay yaşayabileceği zorluk, zıtlık ve parodoks kısımlarını eylem gerektirmeyecek biçimde eleyerek görmezden gelerek.iki tür içinde umut pek yoktur onlar insanlara inancını yitirmiştir.hiçbirşeyi kanıtlamaya uğraşmaz yanlış anlaşılmaları düzeltmezler. Denenemez sınanamazlar çünkü tüm sınavlardan bile isteye kalırlar.asgari bir hayat sürerler yeme içme uyku seks. yolda hep kıyıdan köşeden yürürler ya çok yavaştırlar yada çok hızlı iki türlüde dikkat çekmezler toplumun çok acelesi olan yada çok boş vakti olanlarla işi olmaz.ortamlarda dikkat çekmezler sivrilmekten yada uygunluk tan uzak bir konumda olurlar.birçok kişiyle konuşur sohbet eder ama gönül bağı kurmak ve birşeyler anlatmaktan çekinirler.anlatsalar bile bunu 3. Bir ağızdan anlatırlar o duvarın orada olduğunu hep hissedersiniz.o duvarı geçmek isterseniz kusurlarınızı görürler sizi kırarlar. Çünkü onlara göre uzak yakından iyidir.kontrol her zaman ellerinde ve tam olmalıdır. Çünkü o kontrol kaybedildiğinde vahim şeyler yaşanmıştır birçok defa. Ve o duvarı geçmenizi denemeden engellemenin en kestirme yoludur. Müsaade edebilme ihtimalini ortadan kaldırır.orası güvenli bölgedir ve yalnız güvenlidir.
YORUMLAR
yalnızlığa alışan insanlar kendine dürüsttür , başkaları onlara yalancı gelir ... çünkü bilirler herkes biraz yarımdır unutmadığı yaralarında. ve korkuları sadece aldanmaktır güven denen duygu bütünlüğünde...
yüreğine sağlık güzel ve anlamlı paylaşımdı...
arıkan tarafından 4/7/2019 11:35:31 PM zamanında düzenlenmiştir.