- 512 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÖRT NİSAN
DÖRT NİSAN
Bugün, Büyük Atatürk’ün mirasını (fikirlerini, düşüncelerini, ülkülerini) gerçek manada teslim ettiği ve yürüterek insan yetiştirmede başarılı olan Rahmetli Başbuğ Alparslan Türkeş’in Rahmanı Rahmana kavuşmasının yirmi ikinci yıldönümüdür.
Onun ülkülerini yaşatmak için her yıl gidip mezarına ibrikle su dökmek yetmez. Asıl olan panellerle, konferanslarla, çeşitli sosyal faaliyetlerle fikirlerini taze tutmak, o yolda birlik ve beraberliği temin etmek gerekir.
Bir defa mhp niye kuruldu? MHP Dünya Türklüğü için kuruldu. Dile kolay Alparslan Türkeş tam kırk yıl bunun mücadelesini verdi ve ERCİYES KURULTAYLARI ile taçlandırdı. Bütün dünyadaki Türkler bir araya geliyor, Turan Birliği ile ilgili yeni fikirler, görüşler ileri sürüyorlar. Dolayısıyla büyük bir güç oluşuyordu. İleride Avrupa Birliğine benzer Türk Birliğinin oluşmasının temelleri atılıyordu.
Bu birliği en başta emperyalist Amerika istemedi “bu birlik bizim için nükleer silahlardan daha tehlikelidir” diyordu ABD başkanı.
Peki bu kurultayları kim kaldırdı? Niçin kaldırdı?
O sinerjinin bugün Türk Milliyetçilerini iktidar yapması içten bile değildi.
Ne oduysa ondan sonra oldu.
Mhp dağıldı.
Toparlamak zor mu? Hayır , yeni, taze bir irade gerekiyor.
Bugün biraz gecikir gibi görünüyor ama bu yeni doğacak bir bebeğin sancılarıdır.
Tanrı Türkü Korusun ve Yüceltsin.
Yusuf Yılmaz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.