- 693 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENLİĞİMİZE İŞLEMLER...
ZAVALLI BENLİĞİMİZ! NE ÇOK BİLİNMEZLİK KAVRAMLARINDA YİTİRİYORUZ.KENDİMİZLE ÇELİŞTİĞİMİZ BİR ÇOK ETKENE KÖLELİK EDER OLMUŞUZ. SONUNUN ZİFİRİ KARANLIK OLDUĞUNU BİLDİĞİMİZ YOLA BİZ IŞIK TUTAR OLMUŞUZ. HALBUKİ BİR SÜRE ÖNCE O YOLA GİTMEK İSTEYENLERİ DURDURAN BİZ DEĞİL MİYDİK? ŞİMDİ NE OLDU DA O OLMAZ DEDİĞİMİZ YERE IŞIK TUTAR OLDUK ?OLMAZLARIMIZLA OLURLARIMIZ NASIL YER DEĞİŞTİRDİ?
HAYAT YİNE MATEMATİĞİN DÖRT İŞLEMİNİ SUNDU BİZE. ÇÖZÜMLEMEMİZ GEREKEN DÖRT İŞLEM. HER SEFERİNDE BOCALASAKTA,BENLİĞİMİZLE TERS DÜŞSEKTE YAPMAYA ÇALIŞIYORUZ İŞTE. ÖNCE BENLİĞİMİZDEN ÇIKARMALAR YAPIYORUZ,NE KADAR AZ ÇIKARMAYA ÇALIŞSAKTA NEDENSE FAZLASIYLA EKSİLİR BENLİĞİMİZDEN. SONRA GERİDE KALANLARLA BİR ŞEYLERİ FAZLALAŞTIRMAK İÇİN ÇARPMAYA KALKARIZ KALANLARIMIZI. AMA ONU DA BAŞARAMAYIZ.ÇÜNKÜ HAYAT YİNE BİZDEN ÖNCE DAVRANIP KALANLARI BENLİĞİMİZİ KENDİMİZLE ÇARPMIŞTIR. BİR YIKIM BİR EKSİLME DAHA YAŞARIZ AMA YILGINLIK YAŞAMAK OLMAZ DEYİP BU KEZ HAYATIN BİZDEN BENLİĞİMİZDEN ALDIĞI NE VARSA KATTIKLARI İLE BÕLMEYE ÇALIŞIYORUZ. GEL GÖRELİM Kİ BUDA BAŞARISIZLIKLA SONUÇLANIYOR. ÇÜNKÜ HAYAT BİZİ ÇOKTAN PARÇALAR HALİNDE FARKLI YERLERİ MESKEN ETMESİNİ SAĞLAMIŞ.HER BİR PARÇAMIZ BİR BİLİNMEZLİĞİN EVRESİNDE DOLANIR OLMUŞ. BİZ KENDİMİZİ MUTLU ETMEK İÇİN FARKLI İŞLEMLERİ DENEMEYE ONLARLA MUTLU OLMAYA ÇALIŞIRKEN ONLAR ÇOKTAN BİLİNMEZLİKLERİN FARKLI DİYARLARINA ATMIŞ KENDİNİ.
HER BİR ZERREMİZ AYRI YERLERDEYKEN BU KEZ ARAYIŞLAR İÇİNE GİRERİZ.SON İŞLEM KALMIŞTIR YAPMAMIZ GEREKEN. HAYATIN BENLİĞİMİZDEN ÇIKARDIKLARINI, KENDİMİZLE ÇARPTIKLARINI VEDE BÖLÜP PARÇALADIKLARINI TOPLAMAK KALIR ELİMİZE. TOPLAMA YAPMALIYIZ DAHA FAZLA KAYBOLMADAN BAZI YANLARIMIZ. NE KADARINI TOPLARIZ BİLMESEK TE BAŞLAMALIYIZ İŞTE BİR YERDEN. NE KADAR TOPLARSAK O KADAR ÖZÜMÜZLE BARIŞABİLİRİZ. NE KADAR TOPLAYABİLİRSEK O KADAR ANLAM KATARIZ KALAN BENLİĞİMİZE. HAYATIN BİZİMLE NE KADAR SAVAŞIRSA SAVAŞSIN, HANGİ İŞLEMLE BİZİ ALT ETMEYE ÇALIŞIRSA ÇALIŞSIN ELİMİZDEKİ TEK İŞLEM TOPLAMA OLACAK. HER SEFERİNDE BU İŞLEM BİZİ AYAKTA TUTACAK KAYIPLARIMIZI BELKİ DAHA ANLAMLI DAHA YAŞANILASI BİR ŞEKİLDE TOPLAMAMIZI SAĞLAYACAK.
HADİ ŞİMDİ NE DURUYORUZ Kİ?BAŞLAYALIM BİR YERLERDEN BENLİĞİMİZİ TOPLAMAYA. İSTER SAĞLAMASINI YAPALIM İSTER TAMAMEN DAĞITALIM AMA BİR YERDEN BAŞLAYALIM İŞTE TOPLANMAYA. BU KEZ TOPLANDIĞIMIZDA HAYATIN HİÇ BİR İŞLEMİ BENLİĞİMİZE ETKİ ETMESİNE İZİN VERMEYELİM OLUR MU???
~İP€K KA£KAN~
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.