- 831 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HENDEK ŞEHİT AHMET ÖZSOY İMAM HATİP ORTAOKULUNDA ORGANİK TARIM ve FİDANCILIK FAALİYETLERİ
Şehit Ahmet Özsoy İmam Hatip Ortaokulunda Organik Tarım ve Fidancılık Faaliyetleri Başladı. Okul müdürü Selçuk TAZİM in verdiği bilgiye göre ilk iş olarak okulun bahçesine humuslu toprak getirildi. Sonra velilerin ve öğretmenlerin katılımıyla bir toplantı yapıldı. Konuyla ilgili olarak katılımcılar bilgilendirildi. Yarından itibaren okulun öğretmenlerinin, velilerin ve öğrencilerin toprakla kucaklaşması sağlanacak. Fidanlar dikilecek domates bibersoğan maydanoz dereotu ve karalahana yetiştirilecek. Toprağın işlenmesi ekim dikim ve bakımı öğrenciler veliler ve öğretmenler tarafından yapılacak. Bu güzel projeyi katılımcıların hepsi büyük bir mutlulukla karşıladılar. Özellikle öğretmenler Zeynep KALENDER, Cemile AKTAŞ Özlem ONSEKİZOĞLU, Ezgi DİLER, Habibe Emel DEMİR ve Firdevs Betül HAN yarını beklemeden coşkuyla toprağın tepesine çıktılar. Okul müdürü Selçuk TAZİM bu anlamlı projenin tüm okullara örnek olmasını diledi. Bu projeyi öğrenen Hendek İlçe Milli Eğitim müdürü Sabri DOĞAN okul müdürü Selçuk TAZİM’i kutladı.
HABER: İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.