- 1006 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
KALBİNİZİ FERAH TUTUN
Kalbinizi ferah tutun...
Uslanmaz, şımarık, bencil ve kibirli bir dünyanın içindeyiz. Git git bitmez dediğimiz her yolun bir bitişi var elbette. Sorgularla, telâşlarla, muammalarla ağırlaştırmak neden? Zaten dünyanın kendi sistemi gerekeni yapıyor...
Artık ömrünüzün farkına varın. Dışında yaşamak fayda etmiyor . Bütünleşin ezdiginiz ve en çok hırpaladığınız yanınızla... Kendinize yaptığınız haksızlıklardan çok klişe de olsa özür dileyin. Gerçeğe dönüştürün özrünüzü...
Tuz basmayın , merhem olun sayamadığınız yaralarınıza. Fıtrat bunu gerektirir çünkü...
Sevgilerden degil , acımasız düşüncelerden ödün vermeyi deneyin.
Giderken ya da kalırken tekrar düşünün...
Kararlarınızı kendiniz alın...
Gözlerin temasına dikkat kesilin. Asla yalanı bilmez onlar. En çabuk ele verir dostluğunu, düşmanlığını...
Her insandan öğreneceğiniz dersleri düşünün. Kalbinize not edin. Akıl bir müddet sonra sinyal verebilir ...
Hiç bir insan evvelinden sonra değişir diye düsünmeyin. Aynıdır. Aynadır...
Bu dünyada en çok düşman kelimesini net öğrendim. Pamuk kalbinizi yoklayın. O ne dese sözünden çıkmayın . Gülümseyen timsahlar çok var çünkü...
Bir satırda olsa şiir okuyun . Manasını irdeleyin. Şaire kızın, nefret edin hatta ... Uykulu yalnızlığınızda saire teşekkür etmeyi unutmayın ...
Rüzgara direnin ... soğuğa ve de...
Üç beş kalabalık için yalnızlığınızı kafese tıkmayın.
Gülümseyen fotoğraflarınızı alın karşınıza. En çok hangi yaşta samimiyse ona dönüşün. Ruhunuzu mimiklerinizden arındırın. ...
Sevgiyle kalın...
Aybüke 😊🖋📚🕯