- 645 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BEŞİKDÜZÜNDE AKSOYLAR SPOR SALONU
BEŞİKDÜZÜNDE AKSOYLAR SPOR SALONU
“ Ben sporcunun zeki, çevik ve ahlaklı olanını severim.” Demiş Büyük Atatürk.
Bu sözü söylerken Atatürk, muhakkak Türkiye Cumhuriyetini teslim edeceği yarının çocuklarının ve gençlerinin zeki, çevik ve ahlaklı olmasını arzu etmiştir.
Gençlik, hayatın baharı, insanın en zinde en verimli çağıdır. İnsan ömür boyu takip edeceği yolu bu yıllarda çizer. Geleceğe münhasır hayallerini bu yıllarda kurar. Gençlik bu kısa dünya hayatında göz açıp kapıncaya kadar geçen ama muhakkak geçen bir devredir. Bu devre memleket için hayati öneme haizdir. Onun için vatanımızı yükseltmek, yüceltmek ve yaşatmak isteyen vatanseverlerin, alçaltmak, batırmak ve yok etmek isteyen vatan hainlerinin, emperyalistlerin her şeyden çok gençliğe önem vermelerinin, gençliği hedef almalarının sebebi budur.
Bugün görüyorum ve üzülüyorum ki gençlik yarından ümidini kesmiş, işsiz, moralsiz, gününü gün eden, başıboş, sahipsiz bir şekilde kahve köşelerinde, internet salonlarında, eğlence merkezlerinde zaman harcamaktadır. İstanbul da Yayla caddesinden geçerken adım başı kahvehanelerde gençlerin nargile içtiklerini, ciğerlerini, dolayısıyla beyinlerini zedelediklerini yüreğim parçalanarak izliyordum.
Yetkililer böyle yerlere nasıl müsaade ediyor?
Bu taze beyinleri koruyacak tedbirleri niçin almıyor?
Beşikdüzü’ne geldim.
Sahilde gezerken AKS GYM AKSOYLAR yazan, eskiden atıl vaziyette çürümeye yüz tutmuş bir büyük salondu, merak ettim içine girince şaşırdım, karşımda son derece modern envai çeşit spor aletleri, ayrı ayrı bay bayan yerleri, soyunma yerleri, banyo ve saunası, çay, kahve içme yerleri, her yaşa uygun bilhassa gençlerin spor yaptığı bu güzel mekanı görünce gurur duydum. Gurur duydum çünkü burayı büyük bir cesaretle ve müteşebbis aklı ile harekete geçirenin öğrencim Eren Aksoy olduğunu öğrenince. Kendisini tebrik ettim. Birincisi Beşikdüzü gibi küçük bir kasabada böyle büyük çapta modern bir spor salonu kazandırdığı için. İkinci olarak gençlerimizi kahve köşelerinden kötü alışkanlıklardan uzaklaştırarak spora yönlendirdiği için.
Üçüncüsü ve en önemlisi sağlıklı bir toplum yetiştirmede katkı sağladığı için.
Aksoylar kardeşlere başarılar ve bol kazançlar diliyorum yüce Allahtan.
Yusuf Yılmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.