- 990 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞLIKSIZ
Yani demek istiyor ki
Ey istanbulular
Hepinizin anasını avradını kızını yenge hala teyze torun v.s v.s diye bildiğiniz herşeyinizi...anladınız mı? hayır bence anlamadınız çünkü düşünemiyorsunuz düşünemiyen biri ahlakta edinemez çünkü iyi olan güzel olan herşeyden uzak herşeye karşı bağışıklık kazandınız çünkü edepsiliği marifet sanmaya başladınız çoğunuz keşke benim elimde bir imkan olsada bende onun gibi bir şansa sahip olsaydım diye hayallerle yaşıyorsunuz şunların yüzüne iyi baktınız mı hiç hiç gerçek müslümana dair bir emare var mı ?
Bir defadan neler olaçağını hiç hesap etiniz mi ?
Ey müslümanlar zina edenlerin cehenem ehli olduğunu samimi bir pişmanlık içine girip bağışlanmadıkça tövbesi kabul olmadıkça neler olabileçeğini tahmin edebiliyormusunuz hayır çünkü meydan boş şimdilik herkesin yaptığının yanına kar kalaçağını düşünmüyor sanıyorsunuz.HA aklıma geldi son zamanlarda tv dizilerindeki karakterlerin eskiden çoğu esmer veya esmere yakın iken şimdi neden sarı mavi yakın renklerde ve tiplerde olduğunu hiç farketiniz mi? oda yok yok yok veya hayır kısaca mevzuda hesapta çok derin benimse aklım fikrim bilgim en alt sınırda bu ülkenin alimi arifi okumuş aydını pröfesörü bütün bu yaşananlara karşı seyirci kör sağır dilsiz iken benim hisiyata dayalı gözlemlerim ne kadar akılıca olabilir bunların yanında deli saçması değil mi bak nasılda anladınız işte bütün mesele bu bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak.
İNSANOLDOSTKAL
DİYARBAKIR
YORUMLAR
İNSANOLDOSTKAL
Güzel varlığınız ve yorumunuzla sayfamı ziyaret edip tekrar Tekrar onurlandırdığınız için
çok tşkler
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın her yer neşe ve huzur dolar
Selam saygı sevgi sabır ve dua ile...
ALLAH c.c emanet ol.
ŞİMDİ M . ABİ , BU YUKARIDAKİ FOTOĞRAFTA YAZILDIĞI GİBİ, BİR PROGRAMA ÇIKILIP SÖYLENMİŞSE KANAAT GETİRİLİR. ELBET ÇOĞU ŞEYİN TADI TUZU KALMADI. SEN, BEN, ŞU, BU DIŞINDA, CEHENNEM TELLALI CÜMLELERİ KURMAYI TERCİH EDİP, GİDİŞATI TAKİP ETMEYİ YEĞLEYEN ÖYLELERİ VAR Kİ, KİMSE DUR DEMİYORSA, BİLMİYORUM. AMA ŞU VAR Kİ ŞEHİRLERDE TEKNOLOJİLER HASTANELER BİRİKTİ, HERKES HASTA. HER ŞEY SİYASAL SORUNLARA DAYATILIYOR, SİYASETİN ALAKASI OLMAYAN ŞEYLER SİYASETİN İÇİNE GİRİYOR. ÜLKEYİ MARKALAŞMIŞ SİYASET ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR. ŞİMDİKİ CİVCİVLERİN İLERDE FIRINDA TAVUK OLMAYACAĞI NE MALUM? SİYASET DIŞINDA MARKA İSE HİÇ DEĞİŞMEDİ . SIRF SADECE PUAN SINAVLARI GELİŞTİRİLDİ. HER SEVİYE OKUL İÇİN GEÇİŞ HAKKINA DİPLOMASIZ SINAV. KİM SÖZEL, KİM SAYISAL BELLİ DEĞİL. GERİYE KALAN UNUTULMUŞ TATSIZ DERSLER. HANİ SİNDİRİM SİSTEMİ VARDIR YA, BU SİSTEMLER SİNDİRİM DEĞİL YARIŞ SİSTEMİ.
ANLAMLI ESERİN İÇİN TEBRİK EDERİM
SAYGI SEVGİ SELAMLARIMLA
İNSANOLDOSTKAL
Güzel varlığınız ve yorumunuzla sayfamı ziyaret edip tekrar Tekrar onurlandırdığınız için
çok tşkler
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın her yer neşe ve huzur dolar
Selam saygı sevgi sabır ve dua ile...
ALLAH c.c emanet ol.