- 788 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kendime Masallar 1
Bir çok masal dinledin büyurken. Sonra insanların masallarina konuk oldun.
Dinle simdi , beni sana bir masalda ben anlatayım.
Evvel zaman içinde diye baslar ya ,öyle başlamaz bizim masal.
Gün gün icinde ,gün insanın için de, insanın dışın da yok iken bir şey.
İnsan kendi için de masal olduğu zaman. Gün dönüp gidince, insan bir an düşününce ,uyku vakti gelince ,iste o an masal baslarmış.
Rüyalar ülkesin de bir hayvan varmıs. Her gün kosar oynar ,yer içer tadını çıkarırmıs.
İstediğini bulamayınca hrçınlasır lakin sebibini hiçç bilmezmiş.
Günlerden bir gün ruyalar ülkesine bir insan gelmiş. Paylaşmayı denemiş hayvan , yediğinden kalanı, etrafta var olanı. Çünkü o sadece ihtiyacı olanı ,oldugu kadar alırmış.
İnsan korkakmış ,yarın ne olur ya bulamazsam diye saklamaya biriktirmeye baslamış.
Hayvan buna şaşmış anlayamamış ,çünkü o hayvan insan değil, akli idraki yok.
İzlemiş insanı sadece ,yaradan veriyormuş ,doğa uyumlu degede ve doğl işte.
İnsana yetmemiş ,hayvanın hakkıni daistemis, hatta hayvani da yemis ,kürkünü giymiş, kemiklerini kullanmis.
Derken insan yalnız kalmış , ağaçlar.doğa ona hayvam yakın olamamış.
İnsan işe yetinirmi? Fıtratı buymuş. Gel zaman git zaman doğayı da yok eder olmuş
Yalnızlığı artmış, bir insan daha olsaydı demiş. Bir ses gelmiş bosluktan , insan yerine hayvan olsun. Şaşirmıs insan bu ses ne benden başka kimse yok ki??.
Doğa ananın sesiymiş, gerçek insan olamamış ,hayvan kadar yetinememiş ,dengeyi bozmuş insan olamamıs ,insan görüntülü varlık istemem demiş.
İnsan şaşırmış ,nasil olacakk ki bu ben insanım işte.
Doğa ana tekrar konusmuş sana eşgelmesine onay veririm ,lakin önce bir hayvan gelecek ve sen doğayı ,hayvanı incele ,nasıluyum içindeler vehiç biri ihtiyacı dışında almaz.
Ozaman sen ,insan olma ve doğayı düzeni anlamak ve korumak için olgunlasır ve insan olursan sana yaradan dan eş ve baska insanlar isterim.
Yoksa kendimi yok ederim böyle yapmazisem.
Rüyalar diyarından sabah gei gelen insan , anlamışki çok şikayetci doğa ve hayvan ,insan olamamış, insan görüntülü varlıklardan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.