- 651 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BEKA
BEKA
Su mu önemli petrol mü?
Elbette su.
Diyeceksiniz ki Golan Tepelerinin su ile ne ilgisi var?
Çok ilgisi var.
Esasında orta doğuda her bölücü hareketin, mezhep savaşlarının altında petrolden çok su savaşlarının yattığı malumdur.
Büyük Orta Doğu projesi demek İsrail’in genişleme(Arzı Mevut) Manasına geldiğini bilmeyen yoktur.
Arzı Mevut’un en son amacı Dicle Fırat sularıdır.
Emperyalist Amerika önce Kudüs’ü İsraillin başkenti yapmış, arkasından altı ay geçmeden Golan Tepelerini Suriye’den koparıp hayırsızca utanmadan bütün dünyanın gözüne baka baka imzaladığı kalemi de şımarık İsrail Başkanına hediye etme şerefsizliğini göstermiştir.
Aciz ve köle ruhlu Araplar bu işe ses çıkarmamış, en güvenilir Türkiye’den ise beklenen ağırlıkta gerekli cevap verilmemiştir.
Baş örtüsü için kilometrelerce uzunluğunda el ele tutuşarak tepki gösterenler bu kadar önemli beka sorunu için bir metre yol gitmemişlerdir.
Milli duyguları dejenere olmuş andımız meselesinde ses çıkarmayanlar da tepkisiz kalmıştır.
Golan Tepelerinin İsrail’e verilmesi demek Fırat ve Dicle’nin tehlikeye girmesi demek değil mi?
Bundan daha büyük BEKA meselesi olur mu?
Nerede sivil toplum örgütleri?
Tapu kanunu çıktığı gün GAB’dan ne kadar toprak satıldı İsrail’e bilen var mı?
Dokuz yüz km uzunluğunda mayınlı araziyi az daha İsrail’e verecektik eğer Ahmet Necdet Anayasa mahkemesine gitmeseydi!
Nedir bu çektiğimiz?
“Atı alan Üsküdar’ı geçer”, başımız çok daha belalara girer,
Cenabı Allah’ın bir lütfu olarak Türk Milletine gönderilen Büyük Atatürk’ün düşüncelerinden saptığımız müddetçe!..
Yusuf Yılmaz
YORUMLAR
Her seçimde bir slogan yumurtluyor sonrada bu slogan üzerinden siyaset yapıyorlar.
Hepsi midemi bulandırıyor.
Başka bir millet varmıdır ki seçim zamanı tüm pisliklerini meydanlarda hönkürsün.
Ne yazık ki cehaletin çoğunluğu kabadayı kılıklı korkakları kahraman yapıyor.
ATATÜRK'ÜN kesip attığı tırnak olamaz bu şahsiyetsizler.
Sevgileri selamlar arkadaşım.