GÜLÜŞÜNden ♾❄GÜNEŞİM e♾
Kar tanelerinin şehri beyaza buladığı bir gece de yazmayı tercih ediyorum sana ..
Bacaları tüten evlerin içindeki huzuru arayan bir çocuk misali arıyorum seni ıssızlığı ile ünlü beyaza kaplanmış sokak aralarında ...
Sonsuz bir yolu olan bir cadde içinde yan yanayken sayamadığımız her adımı şimdilerde sayarak atıyorum .. geçtiğimiz aynı sokak aynı cadde aynı bulvar, hissettiği haz başka yaşattığı duygu başka .. Yanımda nefes almadığın her saniye göğüs kafesi yerinden sökülmüş nefes almak icin can atan birine bürünüyorum ..
sanki geçtiğim sokaklar kapalı kutu karanlık korkularla dolu labirent ..
çıkmazı olmayan bir yol yürü yürü bitmeyen nefes almak istedikçe seni boğan hırçınlaşan özlemin altında ezilen bir beden ..
belkilerle yeni bir güne uyanan bir yürek keskelerle o günü. devam ettiren bir zihin .. cevapsız kalan onca soru aşılması zor engeller ..
özledikçe hırçınlaşan ben yine düşünceler arasında kayboluyorum ..
Sende neyi seviyorum biliyor Musun adam ?
gözlerine her baktığımda ruhumun tenha köşelerine usulca dokunuşlarının yarattığı büyüyü seviyorum yanında olduğum her saniye huzurla arsa yükseltisini seviyorum boynuna kondurduğum her bir busenin dudağımda o eşsiz açlıkla birlikte karışarak bıraktığı tadı seviyorum bir tebessümünün içinde sinirli bile olsam içinde kayboluşlarımı seviyorum
Sesinin gülüşlerinin ruhuma inçe inçe işleyişinin hissettirisini seviyorum
Sarılmalarındaki o sıcaklığı o sahiplenme duygusunu bana yaşattırısını seviyorum. Sana her dokunduğumfa midemde kelebeklerin uçuşuna seyirci kalmayı seviyorum üstümün sen kokmasını içime çektiğim her nefesi sen diye ciğerlerime dolduruşumda sonsuz nefes hakkına sahip olmayı dilettirisini seviyorum avuç içlerimin senle dolmsını seviyorum yanmdan ayrılışlarında o avuç içlerime bıraktığın kokunun saatlerce orada kalışını seviyorum yüzümde ciğerlerim de dudaklarımda ellerim de senin kokunu tadını dokunuşlarını taşırken kalbimde edindiğin yerin gün geçtikçe bin kat daha artısını hissetmeyi seviyorum . Deliksiz bir şekilde özlemeyi istemeyi sevmeyi sevilmeyi mutluluk denilen bu kelimenin anlamını seinnle öğrenmeyi seviyorum .
Gerçek sevginin nasıl bir duygu olduğunu bana yaşatarak gösterisini. Seviyorum .
Zamanın durmasını istediğim her salise de sana bir kez DHA asık oluyorum .
İyi ki dediğim tek şey senin var oluşun . Keşke dediğim tek şey ise daha da erken karşıma çıkma ihtimalin .
Ama söyle oturup hissedip düşündüğüm her salise keşkemden çok belkilerimi sana bağladıgım umutlsrımı birlikte yapmak istediğim hayalleri yasamak istediğim yanında nefes almaya başlayıp yanında nefes vermek istediğim bir hayat dilediğim anlarda kalbimin içindeki senin bedenime taşmış halini görmekteyim .
Sonsuzluğun altında aldığım her nefesin sebebini sen diye işlediğim dakikalarda özlemin bünyeye ağır geldiği saliselerde sana olan sevgin askın Tutku’nun büyüklüğünü tadar oluşlarımı sana borçluyum ...
Seni sen yapan her bir zerreni ezbere döktüğüm her salisesinde saba tekrar tekrar aşık oluşumu askın aslında insanın hayatndaki mutluluk hormonunun sen adlı etkisi olduğunu bana yaşattıracak ögretiislerine teşekkür ederim. Hayat diye yaşadığım Ask diye okuduğum beş harfli şiir olarak ezberleyip zihnime mühürlediğim adının her harfinde ki noktanın bedenime çizilişine asık olduğum adam ..
ben sende seni sen yapan her bir noktanın oluşuna aşığım ..
İyi ki benimsin benimlesin . Duamsın .
Ve umarım gönlümdeki istek ile kabul olursun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.