- 818 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bu gün pazar azizim
Bugün günlerden pazar,doğaya bakınca her şey gayet normal akışında..
Ama ters giden bir şeyler var,bir gerilim, bir vesvese. Sanki şeytani bir plân ve sanki tabiatın tersine zıt giden bir şeyler..
Bu gün aslında her zamanki gibi bir gün ama bu günü ziyan eden bir şeyler var. Bir olumsuzluk atmosferi,bir nefret cemberi. Beyinleri esir alınmış insanlar yumağı,adeta ne yapacağını bilmeyen sürüler gibi.. Başlarında her zaman birileri olan güdüme muhtaç,hiç bir zaman kendi öz kararı olmayan ve birilerinin dayatması ile hareket eden...
Bu gün günlerden pazar,aslında sakin kafa ile oturup hür iradalerimiz ile gelecegimizi planlamamız gerekir iken meydanlarda bu ülkeye zarardan başka hiç bir faydası olamayan insanların şakşakçılığını yapıyoruz.
Siyaset kirlendi,hemde rezil bir hal aldı ve bu gün pazar olduğu halde kafamız asla rahat değil. Oysa ki bizler bunları haketmedik diye düşünüyorum. Daha dün birbirlerini yerlere vuran,adeta ağızlarından salya akıtan insanlar bugün yanyana..
Siyaset kirli dedim ya azizim,kirli olan sadece siyaset mi! Bizler de kirlenmedik mi,nerde menfaat biz orda. Hepimizin önceliği ben değil mi? Benim adamım işe yerleşsin,bu ihale bana kalsın,şurada adamım olsun,burada adamım olsun...
Bizde çok temiz değiliz,zaten bizler inanın ki bütün bunları hak ediyoruz. Lâik olduğumuz gibi de yönetiliyoruz..
Bu gün pazar ve meydanlar dop dolu. Benim gibi bizim gibi bu günü evinde gecirmek isteyen milyonlar da var tabi ki. Ama nedense insanlar evlerinde bile artık rahat değil,bir dayatma ile karşı karşıya. Bir kutsallaştırma ve ayrıştırma.. Ya bendensin ya da öteki diyen bir anlayış ile karşı karşıyayız ne yazık ki. İyi de be kardeşim sen kimsin ki ya hu diye sormazlar mı adama. Onu bunu bilmem ama ben soruyorum ya hu siz kimsiniz!..
Bu gün pazar azizim aslında her zamanki gibi bir gün işte. Fakat bu günü digerlerinden ayrı kilan bir yan var bir şeylere gebe bir gün olması ve bu ülkenin kaderinin de gene bir pazar gibi oylanacak olması ve bir arife olması. Ya hayır ya da şer orasını yanlız Allah bilir. Lakin biz aciz kullara da cenabı Allah akıl fikir vermiş ve bir tercih yapacağız. Asla kimsenin ruhî pozisyonunu etkilemek niyetim yok,asla..
Lakin dedim ya içim rahat değil kendi adıma..
Bu gün pazar her yer cıvıl cıvıl,tabiatın güzellikleri yavaş yavaş belirmeye başlamış. Malûm İstanbulda yaşıyoruz kuş cıvıltısı da var korna sesi de. Aydınlık bir gökyüzü de var ekzoz kokusuda.
Benim gibi ruhi durumunu kağıda dökenide var televizyon kumandası elinde ordan oraya gezeni de..
Bu gün pazar azizim bir seylere gebe bir seçim arifesi var önümüzde. Geleceğimizi oylayacağımız bir seçimin arifesi.. İnanın bu günü önemli kılan da o.