- 687 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İLAHİ ADALET
ILAHI ADALET
Ulke insanimizin buyuk cogunlugu ilahi adalete inanir. Zaman zaman en solcu gazete ve sosyal medya sayfalarinda bile ilahi adalet ornekleri verilir. Bugune kadar ben ilahi adalet ile dalga gecerdim ama artik ben de ilahi adalete inaniyorum. Eninde sonunda ilahi guc adaletini sagliyor ancak bu ilahi adaletin isleyis mantigi farkli, bizim mantigimiza uymuyor. Ornegin Ayamama deresi, bu dereye doga dikkate alinmadan imar verildi, binalar yapildi tesisler kuruldu. Peki ne oldu ilahi adalet ne yapti, insanlarin bu davranisina yine insanlarin canini alarak cevap verdi. dediki bir daha yapmayin, eninde sonunda bunun acisini sizden cikartirim. Ha burada magdur olan zavalli halk oldu, buraya imar veren belediye baskani yada belediyeye yon veren cevre ve sehircilik bakani basbakan zarar gormedi. Cunki ilahi adaletin isleyisi farkli. Ornegin hizli tren, ilahi adalet bilimin aklin geregi emniyet kurallarini almadan, gerekli altyapi yatirimlarini yapmadan, isin ehli insanlari gorevden alip isin ehli olmayan insanlari etkili gorevlere getirerek bir gecede eski altyapi uzerinde trenlerin hizini arttirip hizlandirilmis tren diye bir tren icat etti ve ilahi adalet cezasini verdi ama zarar gorenler sucsuz halk oldu 37 kisi oldu. Ornegin soma, ilahi adalet bilimin zorunlu gordugu emniyet kurallarini dikkate almayan, emniyetsiz, gerekli cihazlar vs olmadan madeni kazan, dogaya suursuzca mudahale eden insanlara cezasini verdi, verdi ama sucsuz iscilere verdi, karar vericilere, iktidari elinde tutanlara degil. Yani bir ilahi adalet var ama isleyisi farkli. Bence ilahi adalet bize sunu soyluyor. Bakin ben yanlisi affetmem, sonunda yaptiginiz yanlislarin cezasini veririrm ancak ben savci degilim, arastima ekiplerim yok, kimi yakalarsam ona veririm diyor. Bizim aklimizi basimiza almamiz lazim, ve iyi, ahlakli, bilgili, yetkin, isinin ehli insanlari iyi mevkilere getirmemiz, sahtekar, istismarci, demogog firsatcilari ise devlet yonetiminden, belediyelerden hatta her isyerinde yonetim kademelerinden uzak tutmamiz gerekiyor. Unutmayin Ilahi adalet hem hesabi yakaladigindan soruyor hem de mazeret kabul etmiyor . En azindan yakalanmayin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.