- 1449 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
Merak ediyorum, senin ruhu parçalanmış ülkende hâlâ âşık olan insanlar var mı?
20 Mart 2019 tarihinde yeni kitabımız, romanımız “Soyut Refleks” dünyaya merhaba dedi. Üç şiir kitabından sonra roman yazmak bir hayli zor oldu. O şiirsel dilden kurtulamıyorsunuz. Bu bir avantaj mı yoksa dezavantaj mı, onu henüz bilmiyorum. Zaman gösterecek. Umarım beğenirsiniz.
Tanıtım Bülteninden:
“Işığın ölmesini izleyen bir toplum… Bu senin ülkenin onarılamayacak bir gerçeği. Merak ediyorum, senin ruhu parçalanmış ülkende hâlâ âşık olan insanlar var mı? Düşüncelerini bedeller ödemek pahasına, cesurca söyleyenlerin olduğunu biliyorum. Ama olağanüstü aşklar yaşayanları görmedim. Ekmek derdine düşen, gelecek için kaygı duyan ve bedensel varlıklarının sorunsuzca devamı için çabalamaktan aşka vakit bulamayan devasa bir asgari ücretliler toplumu; ışığın ölmesini izleyen, reflekslerini yitirmiş, isyanı günah sayan, karikatürleşmiş bir toplum. Ölü bir toplum… Dünya ölülerden geçilmiyor. Sen neresindesin bu ölüler yığınının?”
YORUMLAR
ne güzel haberdi bu çok sevindim...kitabını sabırsızlıkla okumayı bekliyorum...umarım hakettiği değeri ve ilgiyi de bulup gerçek okucusuyla buluşur...edebiyat yolunda ve hayatında, gerek burda gerekse diğer platformlarda; onca emeğini ve yüreğini döküp serdiğin hem şiirlerinin hem de bu kitabının nezdinde sana uğur ve güzellik getirmesini temenni ediyor ve tebrik ediyorum can...yazmanın nasıl bir ağrı olduğunu, her şeyden önce nasıl bi bilgi ve birikim gerektiğini de düşününce bu işin hiçte kolay olmadığını, üstelik bu körler ve sağırlar çağında, bu sosyal ağların, kapitalist düzenin, burjuvazinin ve tüketim çağının döngüsünde, yani kısaca bütün bu zorluklara rağmen bunu gerçekleştirdiğin ve sesini duyurduğun için de ayrıca tebrik ediyorum seni...güzel yüreğin hep varolsun yoldaş...
çokça sevgi ve selamlar...
Dramatik Buluntular
Yüreğine selamlar ve sevgiler...
"Sen neresindesin bu ölüler yığınının?” diye sormuşsunuz.
Ölüler yığının tam ortasında, nefes almaya çalışıp hayatta kalmaya çalışıyorum, cesetleri iteliyor, öteliyor kendimi gökyüzüne ulaşmak için son enerjimi toplamakla meşgulüm, bir ceset daha atarlarsa yığına, biliyorum, yığında kalacağım.
esen kalın,
başarınızın devamını diliyorum.
Dramatik Buluntular
Sevgiler...
Dramatik Buluntular
Saygılar...
Edebiyat dünyasına yeni bir soluk getirecek bir ROMAN olacağına inandığım bir kitap. Merakla beklediğim bir kitaptı.
ve
Elde ettiğin bu başarı sana ve bazılarına göre küçük bir başarı olarak gelebilir ama sakın unutma ki zirveye giden yol atılacak küçük bir adımla başlar. Tebrikler kardeşim.
Hayırlı uğurlu olsun dostum ve edebiyat yolunuz açık olsun...
Yüreği saygıyla selamlıyorum
Dramatik Buluntular
Sevgiler yolluyorum.