Düş zamanı
Yılları geri döndöndürüp hayatı sil baştan yaşamak imkansız. Geçmez sanılan yıllar nasıl da çabuk geçiyormuş .Bir sabah uyandığında hergün ki gibi bir gün sanırken.Hayatının dönüm noktası olduğunu asla bilemezsin.
Günlük sıkıntılar kaygılar yaşanırken.Attığın bir adım ,tek bir adım hayata bakışını değiştirir.
Sanırsın ki hayat aynı rutinde devam edecek.Olmadık şeylere üzülüp yaşanacak zamanlari büyük bir kayıtsızlıkla harcarken,aldığımız nefes sayımızın azaldığıni düşünmeyiz bile..Oysa kaç defa hayat,beklenmedik anda ne süprizler yaşatsa da ,insanız işte büyük bir arsızlıkla unutuyoruz yaşadıklarımızı.Kaç sınavdan ,kaç acıdan geçmişsindir bu zamana gelinceye kadar.Ne çok şeye şahit olmuşsundur.Her şey gibi hayatın beklenmedik anda bittiğini her anın her nefesin ne kadar önemli olduğunu yaşamışken yine de harcariz hayatımızı hiç uğruna.
Geri dönüp yaşayamıyacağımıza göre hayatı,önümüzde ki zamanı yaşamalıyız istediğimizce.Bir sabah her şey için geç olabilir.
Içimizde kalan ,hep yarına ertelenen tüm düşleri gerçek kılabilmek için ayağa kalkıp,düşlere doğru adım atma zamanı.Yarın yok.
Düşlerımizdir zamanın seyrini değiştiren.Düşlerinin yolunda yaşadığın her şey bambaşka bir insan olmamızı sağlar.Düşler umuttur ,yaşama sevincidir.
Kimimiz bozkırı cennete çevirir ,kimi kendini arar diyar diyar.Kimi aşkın peşinde ,kimi sözcüklerin büyülü dünyasın da ,kimi şan şöhrette,kiminin tek gayesi para.
Kaç nefeslik zamanımız var bilmiyoruz.Aldığın her nefesin kıymetini bilerek ,düşlerinin peşinde belki de düşlerinin gerçekliğin de yaşayabiliyorsak işte o zaman yaşadım diyebiliriz.
Hak etmeyen hiç bir şeye tek bir nefesi heba etmeye değmez.Bugüne kadar ne yaşadıysak ,hala nefes alabilirken düşlerimizin peşinden gidecek zamanımız varken ,güneş bizim için doğmuşken derin bir nefes alıp yola çıkma zamanı şimdi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.