- 622 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir İsimle Bir Hayat Değişir
İnsan hayatını değiştirmek için birçok şey olsun ister.O kadar çok şey ki...Sıraladıkça sonu gelmez onların hepsi ardı sıra dizilir.Hayatın değişmesi için o kadar çok şeye ihtiyaç yok aslında.
Bir isim bir hayat değiştirir.
Hiç beklemediğin anda yağmurun,fırtınanın arkasından gelen bir güneş gibi gelirmiş o isim, hayatını aydınlatıp kışları bahara çevirirmiş .Kara toprak içinde kalmış gönül bahçesini kendi eliyle yeşertebilirmiş. Hiç üşenmeden o toprağa bütün yeşillikleri hediye edebilirmiş.Ve insan o zamana kadar en güzel sözcükleri kullanıyorum zannederek en güzel cümleleri kuruyorum diyerek yaşarmış.Ta kii o ismi tanıyınca hayatı boyunca kurduğu cümlelere bir değer biçmeye çalışırmış insan.Ne kadar eksik, ne kadar kolay söylenesi ve bir o kadar da anlam boşluğunda boğulmuş kelimelere hatta cümlelere sahip olduğunu o zaman anlarmış.O zamandan sonra hayatındaki cümleleri daha çok sevmeye başlarmış.Ve hayat ona anlatırmış ki;dünya gözüyle görüp gönül bağı ile çok sevebilirmiş insan.O ismin gelişiyle güneş yeniden doğar,hayat şarkısı yeniden yazılırmış.İnsan aradaki uzaklıkları şehirden şehre değil, gönülden gönüle bağlarmış.Özlemek "öz"den gelince o bile dünyanın en güzel şeyi olurmuş insanın gözünde.Düşününce gülümsetmesi bir insanı ömrü boyunca mutlu edebilirmiş.Hayat şu cümleyi söyletebiliyormuş daha sonrasında:İnsan en sonunda kendine en benzeyeni buluyormuş.Ona ait parçalardan bile görebiliyormuş onu.Bir insanın kalbi dünyadaki en güzel ev olabilirmiş bir kalbe..Dahası gurbette olan bir yürek memleket olup memleket türküleri bile söyletirmiş.Bir yarım etmezken bir bütün olabildiğini görebiliyormuş insan.Mesela yüreğinden tutmanın elinden tutmadan kat kat üstün olabileceğini görebilirmişsin. Bütün keşkelerin toplanıp sana en güzel iyi kileri hediye edebilirmiş.Eylül ayında kurduğun sıradan bir cümle senin hayatını değiştirebilirmiş.-Bir gün gerçekten seversem nisanlarım değil eylüllerim çiçek açsın-.
En güzel cümle olarak ise;denizli,kitaplı,kahveli ömrüme en güzel çiçeği eylülde ekledim. Diyebilirmişsin..
Ne muazzam bir cümle,ne muazzam bir duygu.
Benim eylüllerim çiçek açar.Mevsimlerim hep bahar bundan sonra.
İyi ki Y.S.G
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.