- 689 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Yekta hocam doğru anladıysam sayın lider soylu ve destansı tarihine sahip çıkan insanları tarihi figürler üzerinden (zihniyet bağlamında)eleştiriyor sonrada kendisi kabile düzeyinde düşünce ve fikirleriyle yeniden karşılarına çıkıyor. Güler misin ağlar mısın türünden bir durum.
Öyle ya da böyle bu ülkede belli bir kesim var ki, kendilerini dev aynasında görüp başkalarını küçümseme alışkanlıklarından bir türlü vazgeçmiyorlar. Oysaki kendileri, dar ve sığ düşünceleriyle tarihin çok gerisinde kaldıklarının farkın da bile değiller. Bu kafa yapısıyla da iktidar olabileceklerini sanıyorlar.
Gerçi onlar da haklılar, geçmişte ortalama on yılda bir darbe yapıp ülkenin anasını ağlatan sonrada değişime ve gelişime kapalı bu statükocu zihniyete ülkeyi teslim eden darbecilere ve darbe dönemine alıştıkları için, koşturup mücadele edip halkın seviyesine inerek milletin gönlünü kazanma refleksine sahip değiller. Dolayısıyla siyasi anlamda neyi nasıl yapacaklarını bilemiyor habire seçim kaybedip bocalayıp duruyorlar. Ama öğrenecekler zamanla..:)
Ne diyelim, görünen o ki statükocu zihniyet istemese de mevcut iktidar yerelde ve genelde daha çok seçim kazanıp siyasette bende varım diyecek gibi görünüyor.
Kaleminize emeğinize sağlık
Saygı ve sevgilerimle.
MÜSLÜM BAYRAM
Bu nasıl bir yorum böyle hocam
en büyük statükoyu bu dönemde görüyor bu ülke
bu kadar ötekileştirilen hatta halkın yarısına .... diyen bir yönetim anlayışı yok mu!!!????
Serhat BİNGÖL
MÜSLÜM BAYRAM
ama eskiyi arar olduk
olaya böyle bakmak gerekmez mi
daha iyisini beklemek daha güzel bir ülke dilemem suç mu
nasıl bir yaklaşım bu
anlamadım gerçekten
ben kimsenin tarafı değilim
futbol fanatiği de
haksızlıklar karşısında susmamak gerekir bu babamda olsa
saygılar