- 489 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk değil sahte..
Bir bayram akşamı tanışmıştı Elif ve Semih. Daha ilk tanışmada etkilenmişlerdi birbirlerinden. İkisinin de sevgilisi vardı aslında. İkisi de çok sevmiş ama acı çekmiş zamanında. Şimdi ki sevgilileri sırf öylesine bir şeydi. Tanıştıklarından 5 saat sonra sevgili olmuşlardı... İkisinin de bir sevgilisi vardı zaten... Ama birbirlerinden çok etkilenmişlerdi. İkisi de amaaannn 2 gün sonra ayrılırım diye düşünüyordu. Fakat öyle olmamıştı. Elif Semihe git gide bağlanıyordu ve âşık oluyordu. Aylardır çektiği acıyı ona Semih unutturuyordu. Fakat Semihi sevmekten korkuyordu. Yine acı çekmek istemiyordu. Semih ise Elif ten hoşlanıyordu sadece. Belki de sevmişti ama bunu kendine bile itiraf edememişti...
Elif Semih e diyordu ki beni sevmiyorsan seni seviyorum deme ben yine acı çekmek istemiyorum diyordu. Ama Semih seni seviyorum demişti. Elif artık tamamıyla Semihe bağlanmıştı. birlikte buluşuyorlardı, hep beraberlerdi.. Herkes onlara özeniyordu çılgınlar gibi eğleniyorlardı...
Fakat bir akşam Semih Elif ten ayrılmak istediğini söylemişti. Onu sevdiğini ama ayrılması gerektiğini söylemişti. Elif in başına yıkılmıştı bütün dünyası... Madem seviyor niye ayrılmak istiyor ki sorusu aklını çelmişti ve ben ayrılmak istemiyorum demişti Semih onu üzmemek için kabul etmişti. Aradan 1 hafta geçmişti Semih ufacık bahanelerden ayrılmak istiyordu fakat Elif in kötü bir şeyler yapmasından çok korkuyordu. En sonunda Elif ayrılmıştı... Onu sevmeyen biriyle birlikte olamazdı. Bunu yapamazdı. Çünkü Semih böyle üzülecekti ve o Semihi çok seviyordu. Onun üzülmesini istemezdi ki... Ayrılmışlardı fakat yine eskisi gibiydiler buluşuyorlardı geziyorlardı... Elif buna dayanamıyordu. Çok acı çekiyordu.
Bir gece Semihle buluşmuşlardı çok yağmur yağıyordu Elif yağmuru hiç sevmiyordu. Arabaya binmişti. Direk konuya girmişti. Semih bana karşı ne hissediyorsun diye sormuştu. Semih, nasıl yani? Demişti... Elif, içinde bana karşı hiçbir şey yok mu?
Demişti.
Semih, Elif e eğer olsaydı şuan çıkıyor olurduk demişti... Elif evet haklısın demişti. Birbirlerine son kez sarılmışlardı son kez öpmüşlerdi. Artık hiç beraber olmayacaklardı... Elif arabadan inmişti. Sabaha kadar ağlayarak o yağmur altında yürümüştü... Onu silmek kolay olmayacaktı. Günler öyle geçmişti.
1 hafta sonra Elif e Semih in yeni birini bulduğunu söylemişti arkadaşları. Ama Semih bunu nasıl yapardı... Tam o sırada Semih in çok sevdiği bir arkadaşı Elif e çıkma teklifi etmişti ve Elif o sinirle kabul etmişti. Semih bunu duyduğunda şok olmuştu. Elif 2 gün sonra ayrılmıştı o çocuktan. Semih ve Elif artık hiç konuşmuyorlar... Elif Semih e olan aşkıyla, Semih ise Elif in ona ihanet ettiği düşüncesiyle kıvranıp duruyorlar şimdi...
Hayat böyle.. Çok acımasız...
Bence siz siz olun değerli dostlar kimse kimsenin kalbine bir günlük bir aylık diyerek aşk denemesinde bulunmasın bazen o şakalar size de karşınızda kine de kötü yaralar açabilir.
Sami Arlan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.