- 965 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZEHRA ÖZYOL KİMDİR?../ Müzeyyen Keskin
ZEHRA ÖZYOL KİMDİR?
Özyol, Amasya, Gümüşhacıköy İlçesinde 1962 yılında dünyaya geldi. Eskişehir Anadolu Üniversitesi İktisat Bölümü mezunu ve 1982 yılında Milli Eğitim Bakanlığı Personel Daire başkanlığında çalışmaya başladı. 1992 yılında Kültür Bakanlığında göreve başladı. Kültür ve Turizm Bakanlığında Şef, Şube Müdürlükleri ve Daire Başkanlığı görevlerinde bulundu. Almanya, İspanya, Mısır, Macaristan gibi ülkelerde çeşitli görevlerde yer aldı.
2014 yılı 30 Mart seçiminde Gümüşhacıköy Belediye Başkanı olarak seçildi. Ayrıca Avrupa Konseyi, Yerel ve Bölgesel Yönetimler Kongre Delegesi oldu. 31 Mart 2019 yılı Yerel Seçimlerinde yine aynı partiden Amasya, Gümüşhacıköy İlçesi Belediye Başkan adayı oldu.
Başarılı bir siyasetçi bulunduğu makamın hakkını veren hangi parti olursa olsun A sı B si fark etmez yeter ki, düzgün bir şekil de bulunduğu makamın Atatürk İlkelerine bağlı olarak halkına en iyi hizmeti vermektir. Gümüşhacıköyü Belediye Başkanı Zehra Özyol da bunlardan biri hizmetleriyle de ödül kazanan ‘’ Yılın En İyi Yerel Yöneticiler’’ ödülü almıştır. Zehra ÖZYOL şöyle devam etti.
‘’Her yaştan, eğitim, gelir ve kültür düzeyindeki vatandaşlara, ilgi, yetenek ve ihtiyaçlarına yönelik, eğitimsel, mesleki, sosyal ve ekonomik alanlarda ücretsiz eğitimin verildiği hayat boyu öğrenme merkezleri olduğunu ifade etti.’’ Ve son günlerde kadına şiddetin artığını. Gümüşhacıköyü kadınlarımızın eğitim için seminerler vererek onları eğitmek ve bilgilendirmek için ellerinden geleni yapacaklarını ve İlçemizde kadınlarımızın böyle olaylarla karşılaşmamalarını ‘’diledi.
Yerel yönetimlerde daha da çoğalsın, kadın idareciler, yöneticiler. Kendilerine başarılar diliyoruz.
Amasya Sevdası hayranlığıyla nice hizmetlere. Selam Saygı Sevgiler gönderiyorum.
Müzeyyen KESKİN
AMASYAŞAT BAŞKANI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.