- 590 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KADINA DAİR TESPİTLER
Bir erkek gözüyle bakacak olursam bazı şeyleri daha iyi ifade edeceğimi sanıyorum. Kadın eşsiz özelliklere sahip bir varlık. Çok değişik donanımlara sahip bir yaratılmış. Bizim gibi düşünmüyor ve bizim baktığımız pencereden bakmıyorlar hayata. Biz erkekler biraz düz yaşıyoruz hayatı. Yaşamımızda çok fazla renk yok. Siyah beyaz görüyoruz her şeyi. Ama kadın öyle mi? Tabiki de hayır diyorum cevap olarak. Rengârenk, gökkuşağı gibi bir beyinleri var. Düşüncelerindeki farklılık hemen göze çarpmakta.
Duygusallık boyutunda hiçbir karşı cinsi onunla yarışacak düzeyde değildir. O seviyeye gelebileceğimizi de ben sanmıyorum açıkçası. Çünkü genlerine analık gibi doğa üstü bir güç kodlanmıştır. Ve unutmadan söyleyeyim, kadının en büyük kozu gözyaşlarıdır. Bununla yapamayacakları ve halledemeyecekleri hiç bir mesele yoktur. Bu ıslak mermilerle bir erkeğin kalbini tam onikiden vurabilirler. Bu hedefi Iskalama şansları da yoktur. Bunu böyle bilin.
’İlgi’ ve ’alışveriş’ bir kadın için olmazsa olmaz ikiz kardeşler gibidirler. Ne kadar birbirinden alakasız iki kavram gibi gözükse de bunun böyle olduğunu düşünüyorum. Birini diğerinden ayıramazsınız. Hayatlarında bu iki yavrucak olmazsa yaşadıkları zamandan bir tat alacaklarını da düşünmüyorum. Hele ki ’İlgi’ ilacı onların günlük kullanmak istedikleri bir haptır. Onlara düzenli olarak her gün verilmesi gerekmektedir. Yoksa hayatınız zindan olur, çekilmez bir hal alır. Siz beni dinleyin ve bu önerilerimi göz ardı etmeyin. Ve her kadının istisnasız bayıldığı ve erkeklerin tam tersine nefret ettiği alışveriş tutkusuna gelelim. Bu konu biz erkeklerin anlamadığı ve anlamayacağı bir konudur. Her nedense bu işe biz deli oluyoruz. Psikolojik ve sosyolojik olarak araştırmacıların daha henüz tanımlayabildiklerini pek zannetmiyorum. Ama şunu iyi bilesiniz kadınlar, bizim bu işten pek zevk aldığımız söylenemez.
Sonuç olarak bu hayatı beraber götüreceğiz. Biz olmazsak kadınlar, kadınlar da olmazsa biz olamayız. Çaresiz birbirimize katlanacağız. Her iki tarafta yaratılmışlıklarından gelen farklılıkları bilerek, birbirlerinin özelliklerini tam olarak öğrenecekler ve karşılıklı olarak ilişkilerini yürütecekler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.