- 985 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
BURADAYIM
Haydi ben burdayim be hayat.Sessizliğimle bugunümle, yarinimla ,bilinmezliğimle, durgunluğumla ,yorgunluğumla vede hiçliğimle tamamen burdayım. Neye sustuğumu neye isyan ettiğimi bilmeden yaşıyorum be hayat Haydi ben buradayım hayat ne alacaksan benden yada ne ile beni kaplayacaksan durma yerimi biliyorsun seni bekliyorum ben hayat. Neden belirsizsin yada neden hep yanıltmak adına beni sarmaliyorsun. Ben gökyüzü kadar göz önündeyken neden hayat sen bulmaca misali kayıplardasın? Ne tür bir muammanın ortasındayızki seni yaşamak isterken seni arar oluyorum ben hayat.
~!P€K KĄ£KĄN~
YORUMLAR
Bunca göz bunca ışık. Bunca şehir ve bunca göç. Hepsi, hayat. Güneşi severken unutulan, kuş cıvıltılarını duyarken arka fonda bir yerlerde öylece kalan. Ayaklarımızla toprağı çiğnerken farkına varılmayan. Bir hasta odasından yükselen çığlıklar gibi mi olmalı ona seslenişimiz? Yoksa adilane olmayı mı denesek biraz? Bu gün bir konfeksyoncu kız saçlarını makineye kaptıracak. İnşaat iskelelerinden biri çökecek, bir kaç kişilik bir can pazarı kurulacak. Akşam üstü, pazar yerlerini dolaşacak ellerindeki yırtık poşetlerle birileri. Alınıp satılacak insanın bedeni ve de ruhu bazı mezatlarda. Kirli pazarlıklar yapılacak ırmaklarımıza, toprağımıza, denizimize dair. Tarih yazacak tabi, biz çok sonra öğreneceğiz. Şimdi o şarkıyı söylemeli bu yüzden içli, susarak. Hoş geldin bebek. Yaşama sırası sende...