- 812 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bakışla Güzelleşir Hayat
Bir fotoğraf karesine bakınca herkesin dikkatini aynı şey çekmez.Mesela ben çiçeğe bayılırım,sen buluta.Aynı şiir bile farklı,farklı anlamlar kazanır hayatlarda.Herkes kendince yorumlar.O yorumlara yaşadıklarını,hayallerini hatta ve hatta hayallerinde bile yaşatamadıklarını ekler.
Resme bakarsın.Sen gülen yüzü görürsün,ben ağaç dalına konmuş kuşu, o ise yerdeki çöpü.Herkes,herkesle aynı bakmaz hayata.Kimse kimse ile de aynı bakmak zorunda değil aslında.Sen su dolu birinci kovanı görürsün diğeri ikinciye bakar bu boş der.Sen bahçende kalmış tek güle aşıksındır.O gelir bahçende tek gül mü var? der.Belki sen daha,daha kelimesine yer vermezsin hayatında,diğerinin ise çoktan hayat sözlüğünde ilk kelime olarak oturmuştur tahtına.
İnsanların bakış açısı hep etkiler bizi.O olumsuzunu gösteriyorsa sen onu görmek zorunda değilsin.Düşünsene deniz kıyısında elinde kahve içini ısıtan delice bir güneş,önüne serilmiş muazzam bir tablo yolundaki birkaç taş engelini düşünüp takılır mısın onlara?
Güzel bak,güzel gör,güzel yaşa.
Hayat çünkü ayna,sen onu nasıl görür, nasıl davranırsan baktığın güzelliklerden daha çok çıkarır ortaya.
En güzeline sahip olmanız dileğiyle.
Hoşbuldum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.