- 477 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ışıltı
IŞILTI
Işıltılarla dolu bir dünyada yaşıyoruz.
Kalbinizin kapılarını açın.
Bu ışıltılardan biraz sevgi alın, içinde biraz hayal kırıklığı, biraz acı, biraz üzüntü olsun kalbinize koyun, ama sakın korkmayın. Sonra ışıl ışıl parlayanın sen olduğunu fark edeceksin. Etrafında binlerce milyonlarca ışıltı… içlerinden biriyle karşılaşacaksın. O sana sende ona yol göstereceksin. Ve böylece gerekli sevgiyi bulacaksın.
Bir zaman sonra bu milyonlarca ışıltıları, duyguları, fikirleri damıtarak kağıda dökeceksin.
Bir hikaye, bir masal, bir mısra, bir yorum yalnızlığına ortak olacak. Senin hayata tutunmanı sağlayan sebeplerden biri olacak.
Sebep olduğun bazı ışıltılar hiç ummadığın bir zamanda seni bulacak.
Hele de öğretmensen tam esnemeye başlarken o ses seni uyandırır. Tarihin geçmişine götürür, ışıklar gözüne vurur.
“Öğretmenim” diyen o ses, hayatında duyduğun en güzel sestir.
Artık mutlusun.
O gün yediğin yemek daha tatlı, gezerken isterse fırtına olsun içinde şen naralar çınlar.
O gün cebinde çocuğuna harçlık verirken daha cömertsin.
Hanım ne derse desin hep gülümsersin.
Kim rastlarsan rastla hal hatır sorarsın.
Velhasıl o gün hayatın manasını, yaşamanın felsefesini daha iyi anlarsın,
Çünkü ışıklar kalbinde yanmaya başlamıştır.
Yusuf Yılmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.