- 1359 Okunma
- 2 Yorum
- 3 Beğeni
MUTLULUK...
-Merhaba bu yazıyı okuyan değerli okurlar!
-Klasik bir kavram ama ben de kendimce mutluluk kavramı hakkında biraz bir şeyler yazmak istedim. İnsanlara, mutluluk nedir diye soracak olursak; hepsinden farklı cevaplar alırız.
-Elbette ki kişiye göre mutluluğun tanımı farklılık gösterir. Mutluluk; kimine göre çok para, kimine göre aşk ,kimine göre sağlık vs. devam eder.
-Bana göre: mutluluk, insanın tamamen kendisiyle barışık olması, kendine değer vermesi, öz güven sahibi olmasıdır. İnsanlar, tüm zorluklar karşısında kolay kolay pes etmemelidir. Hiç bir zaman elimizden geldiği kadar karamsar düşünmeyelim. Biraz da olumsuz sonuçlanan bazı durumlara karşı pozitif bakmaya çalışalım .Belki biraz zor gelebilir ama yüzümüzden tebessümü de hiç eksik etmeyelim. Zaten hayatımız hep acılarla ve maddi sıkıntılarla geçiyor. Ama yine de bu olumsuz durumlar karşısında daima Allah’a şükür edip asla dualarımızı eksik etmeyelim. Çünkü yüce Allah kendisine açılan ellimizi asla boş çevirmez. Bir insan, bunları yapmayı başarabiliyorsa; mutlu olmamasının hiç bir nedeni olmayacaktır .Yani her şey Allah’ın izni ile bizde başlayıp bizde bitiyor. Hayatımızı nasıl yaşamayı düşünürsek öyle yaşarız. Mutluluk bir aynadaki yansımadır bir nevi.
-İşte bana göre, mutluluk budur gerisi teferruattır.
-Okuyucularıma en içten saygılarımla.
06.03.2019-Çarşamba saat 11.47
Sevda Gül Ekici
YORUMLAR
Ne güzel bir tespit ''Kendi ile barışık olmak.'' her şeye rağmen bunu başarmak, boyunun kısalığını kafaya takmamak, gözünün görmemesini dert etmemek, yakışıklı olmamasını hiç önemsememek... Ne güzel bunlar... Kendini seven insan başkalarını da sevmekte zorlanmayacaktır...
sevdagülekici
mutluluk senin içinde insan neyle mutlu olursa odur mutluluk o an yapıyorsan yüzün gülüyorsa odur