- 1961 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAFIZA-İ BEŞER NİSYANLA MALÜLDÜR.
İnsanım diyen vefalı olmalı.asla nankör olmamalı,öpülecek eli daima öpmeli iyilikler yapanı daima takdir etmeli.Sevdiğini Allah için sevmeli,sevmediğini de Allah için sevmemeli,Buğz etmeli.Müslüman daha önceki iktidar zamanlarında İslamın ve müslümanların nasıl Hor görüldüğünü unutmamalı.Baş örtüsü zulmünü,kat sayı farkı zulmünü unutmamalı...Balolar ve kokteyller adı altında Aziz Milletin,malının ve parasının nasıl yağma edildiğini,Hayasızca eğlence adı altında nasıl,fuhuşların, zinaların yapılıp faturasının Devlete ve Millete ödettirildiği asla unutulmamalıdır...
Fıravunlar gibi çok kibirli idarecilerin olduğu,Medeni insan denince,çok iyi içki içen ,çok iyi kumar oynayan,karısını kızını kıskanmayan,peşkeş çeken,Namaz kılmayan ,Abdest ve Gusül Abdesti almayan her sözünde İslama ve Kurana, salyalarını akıtarak saldıran, Alkolik kimseler medeni diye tarif edilir hürmet görürdü.Müslümanlar ve Alimler çok hor görülür,bütün filimler de sahtekar,düzenbaz olarak gösterilirdi. Allah korkusu olmayan bu sahte laikler,İslamı ve Alimleri geri kalmanın ve ilerlemenin tek sorumlusu ve engeli olarak gösterilerdi.
Yakın zamanlarda,bir Anayasa kitapçığını karşılıklı fırlatarak Devlet bankalarını nasıl boşaltmışlar Aziz Milletimiz in parasıyla,eş dostlarını çok zengin edip insanlarımızı bir gece de nasıl fakirleştirmişlerdi. Milletin derdini dert edinmeyip,keyifler çatıp,Alah dan korkmadan daima nasıl günlerini gün yapmışlardı.Tüp kuyrukları,Hastane kuyrukları her gün uzadıkça uzuyordu,Hanelerde işsiz olan,aşsız olanlar,onların umurunda değildi.Devletin itibarı nasıl yok edilmişti.Devlet yetmiş sente nasıl muhtaç edilmişti,Devlet çalışanlarının maaşını ödemek için idareciler nasıl kapı kapı dolaşmıştı.İmefe kapılarında nasıl para dilenmişlerdi.Bir imfe yetkilisi denetim,hesap sormak için geldiğinde koskoca Bakanlar karşısında nasıl el pençe durmuşlardı.iç ve dış düşmanlar Vatanımızı işgal için nasıl birlik olmuşlardı,türlü bahaneler uydurarak nasıl işgale hazırlanıyorlardı.
İç ve Dış güçler İrtica,irtica diyerek işgale nasıl zemin hazırlıyorlardı.Hainler Göklerden gelen bir kararın olduğuna inanmıyorlardı ve bunu dikkate almıyorlardı.Evliyaların,sen böyle dersin,ben böyle derim,bakalım Allah ne der Allah ne derse o olur sözünü bilmiyorlardı.ve Yüce Allah bu Millete acıdı,bu millete sayın Recep Tayyip Erdoğanı sevdirdi.Her seçimde ona zafer nasip etti.O mübarek Adamda Milleti yok yok etmek,Vatanı işgal etmek isteyen Devletlerin,iç ve Dış düşmanların durumunu gördü,Milletin ne kadar büyük tehlikelerle karşı karşı olduğunu anladı yirmi dört saatte sadece iki üç saat uyuyarak bu milleti çok büyük tehlikelerden Allahın izniyle kurtardı.son olarak tüm samimiyetimle şu ricada bulunmak istiyorum,Allah Aşkına Cumhur Başkanımızın ve bütün ekibinin kıymetini iyi bilelim.Dua ve selamlarımla.
.
EMEKLİ VAİZ.ABDULKERİM KAYA.05.03.2019
YORUMLAR
hocam allah razı olsun senin gibi düşünenlerden gönlüne sağlık saygılarımla.