- 463 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK a dair AŞK..
Bazen öyle bir ilişkiye tutulursunuz ki, ne sevebilir nede terk edebilirsiniz.
Kör kütük bağlanmışsınızdır aslında...
En güzel yıllarınızın, acı, tatlı hatıralarınızın ortağıdır. Çekişmelerinizin müsebbibi, yazılarınızın ilhamı, sohbetlerinizin konusudur.
Gözyaşlarınızda, bilinçaltınızda, kahkahalarınızdadır. Korkunca saklandığınız bir sığınak, coşunca öptüğünüz bir bayrak...
Sevdanız riyasız çıkarsız karşılıksızdır, sınırsız ve nihayetsizdir.
Ölmek ve dönmek yoktur..
Lakin gün gelir anlarsınız içten içe bir şeylerin kaynağın... Tutkulu sevdaların gizli hançerleri başlar parıldamaya... Şurasından, burasından eleştirmeye başlarsınız. ’’ŞÖYLE GÖRÜNSE ÖYLE DEMESE, DEĞİŞSE BİRAZ YÂ DA ESKİSİ GİBİ OLSA...’’
Başkalarını örnek getirmeye ’’BAK ONLAR NASIL YAŞIYORLAR’’ demeye başlarsınız. Hem birlikte yaşayıp hem özgür olmanın yollarını ararsınız. Aşkınızın gözü kör değildir artık, yanlışını görür düzeltmek istersiniz.’’ ESKİDEN BÖYLE MİYDİ YA...’’diye başlayan sohbetlerde açılır eleştirinin kapısı. Açıldıkça bastırılmış itirazlar yükselir bilinçaltınızdan...
Böyle sürmeyeceğini bilirsiniz, değişsin istersiniz.
O sevgisizliğinize yorar bunu, ihanet sayar.
Tutkulu ilişkilerde ihanetin bedeli ölümdür. ’’YA SEV BÖYLE YA DA TERKET...’’diye gürler bir zamanlar bir gülücüğü için alacakaranlığı ısıtan o rüya, bir kâbusa dönüşür birden... Kapatır gönlünün kapılarını yasaklar kendini size. Hoyrattır, bakmaz yüzünüze. Zehir çıkar dilinden, konuşturmaz suçlar, yargılar, mahkûm eder. Mühürler dudaklarınızı. Yırtar atar yazdıklarınızı, siler sizi defterden...
’’İYİLİĞİN İÇİNDİ HEPSİ , SENİ SEVDİĞİM İÇİNDİ..’’ dersiniz, dinletemezsiniz.
Ayrılırsanız yaşamayacağınızı bilirsiniz, lakin böyle de sevemezsiniz. İhanetten kırılmıştır kalbiniz, severek terk edersiniz.
’’MADEM ÖYLE’’nin çağı başlar ondan sonra. Mademki siz böylesine tutkunken o hep başkalarını seçmiştir, mademki başkalarını seçmiştir... O halde günah sizden gitmiştir.. Lanet ederek bu karşılıksız aşka, çekip gitmeleri denersiniz, aşkın göçmenlik çağı başlar böylece... Daha özgür olabileceğiniz limanlara demirlersiniz bir süre. Ne var ki unutamaz uzaktan uzağa izlersiniz olup bitenleri. Etrafı bir sürü uğursuzla dolmuş, kurda kuşa yem olmuştur.
Delikanlılar, eli kanlılar, uğruna ölenler, sırtına binenler sarmıştır çevresini...
Gurur duyar onlarla, koynunda besler gözünü oysunlar diye..
Sami Arlan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.