- 1071 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
...TUTSAKLIKTIR AŞK...
AŞK ne güzel bir kelimedir... Üç harften oluştuğu sanılır ama o üç harf,kendi içinde binlercesini anlatır.
AŞK körü körüne imkansızı istemektir. Bilmediğiniz atmosferde hiç kayboldunuz mu? İşte öyle bir şeydir ask.
Yan yana gelmeden Bile varlığını hissetmektir, hissettirebilmektir. Ne gariptir ki hep imkansızı ister AŞK. Gerçi imkansız olduğu için Aşktır ya zaten.
AŞK acıyı,yenilgiyi, gözyaşını, gireceğin savaşta mağlup olarak bitireceğini bile bile insanin kabullenmesidir.
AŞK sonu olmayan taşlı bir yolu çıplak ayakla yürümek gibi, dibi görünmeyen boğulacağını bildiğin halde o karanlık buz gibi suya,kışın ayazında pervasızca dalabilmektir.
AŞK muhtaçlıktır . Hep beklenilene muhtaçlıktır, uzakta olduğunu bile bile delicesine istemektir.
AŞK ne olduğu bilinmez bir sırdır. İyi veya kotu , oluru veya olumsuzluğu düşünülmeden sonuna kadar gitmeyi göze alınabilinecek bir risktir.
AŞK çevrendeki herkesi hiçe sayıp sade ve sadece ask saydığının peşinde fütursuzca koşmaktır. Durmadan yorulmadan yorulsak ta dinlenmeden koşulan tek şeydir.
AŞK dokunulmasa da, görülmese de ,konuşulmasa da onu hissetmektir, yaşamaktır .Yanında olmasa da onun mutluluğuna mutluluk duymaktır.
AŞK kelimelerle anlatılmayacak kadar asil, bir o kadar da basittir. Anlatılmak istense anlatılamaz, dokunmak istense dokunulmaz sadece yaşanır ,hissedilir vede hissettirilir. Hissedildiği kadar kuvvetlenir, güçlenir, çoğalır o çoğaldıkça biz azalırız o büyüdükçe biz küçülürüz bir bakmışız ki küçüldükçe yok olmuşuz. Aşk dediğimiz kişide kaybolmuşuz benliğimizden vazgeçmişiz.
AŞK Kendinden vazgeçiştir . Başka yerde başkasında tek vücut olmaktır. O bilmese de onu tek yürekçesine yaşamaktır.
AŞK sığamamaktır . Bazen koskoca dünyaya sığamayız, bazen ise koskoca dünya bize boşluktan ibaret gelir nereye baksak boşluktur. Çünkü aşk saydığımız yanımızda değildir.
AŞK aklın yitirilişidir . Kalbin akla hüküm ettiği tek unsurdur. Aşıktan akıl sorulmaz çünkü bilmez, duymaz vede işitmez o bilmediği diyarlarda sadece aşk saydığı ile baş başadır.
AŞK ölümü kabul etmenin kestirme yoludur. Yok olmayı kabulleniştir.
AŞK göz göre göre ateşin üzerinde çıplak ayakla yürümek, alevlerin arasına çılgınca dalmaktır.
AŞK tedavisi olmayan hastalıktır , dayanılmaz acılar çekeceğini bile bile o hastalığa razı gelmektir.
AŞK yani her şeyden vazgeçip,hiç bir şeyden vazgeçmemektir. Soğuğu sevip sıcağa razı gelmektir. Tatlı isterken acıya razı olmaktır. Dokunmadan dokunabilmek, Görmeden görebilmek, Konuşmadan konuşabilmektir. Kokusunu bilmeden içine çekebilmektir. Sesini duymadan aşkı dinleyebilmektir.
ASK YAŞANILASI AMA YAŞANAMAYAN,
DOKUNULASI AMA DOKUNULAMAYAN,
GÖRÜLESİ AMA GÖRÜLMEYEN TEK GERÇEKTİR.
VEDE AŞK HER GÜN ACILAR İÇİNDE ÖLMEK HER ÖLÜŞTE İSE,KENDİNİ KAYBETMEKTİR....
...İPEK KALKAN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.