FETÖ yü tasviye ederken düşündüklerim.
Evet 15 Temmuzda millete kasteden hainler, alçakça bir darbe girişiminde bulundu. Ve evet hangi saiklerle olursa olsun milletin çağunluğu korkusuzca (ben bu korkusuzların içinde yoktum) bu darbe girişimine karşı durdu ve sonunda bu alçakça teşebbüsü yerle bir ettiler. Sonrasında orduda, yargıda, eğitimde, polis teşkilatında ve devletin her kademesinde büyük bir tasviye süreci yaşandı. Çok fazla haksızlıklar yapıldı eyvallah. Ama ne yazık ki bu haksızlıklara rağmen bu tasviye yapılmalıydı ve yapıldı..
Bütün buraya kadar güzel de tasviye yapılmayan bir nokta daha var. Bundan önce tıpkı orduya olduğu gibi, tıpkı yargıya olduğu gibi, tıpkı eğitime olduğu gibi bu milletin kendini mütedeyyin olarak tanımlayan bir kesiminin düşüncelerine de sızmış bir zehirden bahsediyoruz. Ben özellikle iktidarda olan ve onu destekleyen arkadaşlarda bu tasviyenin ne yazık ki yapılmadığını görüyorum. Öyle ki; daha bugün Bursa b.şehir belediye başkan adayı Uğur Mumcu, Türkan Saylan, Bahriye Üçok gibi toplumun her kesiminin normalde saygı duyduğu aydınlarımızı devlete karşı duran, bayrağa karşı olan hainler olarak tanımlayabiliyor. Fetö nün muteber olduğu, her sektöre hakim olduğu yıllarda bu sözde cemaate karşı mücadele etmiş bu aydınlarımız görüyoruz ki toplum nazarında hâlâ daha itibarsız. Ya da öyle olması için hâlâ kripto fetöcü ler mücadele ediyor.
Fikirlere, zihinlere sızmış bir örgüt bu. Son yıllarda hangi kaynaktan! çıktığı belli olmayan birçok alternatif ya da amiyane tabirle çakma tarih makaleleri okuyoruz. Eminim siz de bu haberleri mutlaka duymuşsunuzdur. Örnek mi; Lozan da gizli maddeler. 2023’de Lozan bitiyor, yeraltı zenginlikleri bizim oluyor! Atatürk’ün annesi afedersiniz genelevde çalışıyordu! Atatürk’ü Samsun ’a vatanı kurtarsın diye Vahdettin görevlendirdi, CHP camileri ahır yaptı, Menderes’i CHP astırdı... Bunun gibi birçok asılsız haberin ilk çıkış kaynağı sizce neresi? Dedim ya fetö nün sızdığı her kurumda temizlik yapıldı. Çok yanlışlar yapıldı, çok kişi haksızlığa uğradı evet ama bunun yapılması gerekiyordu. Operasyon yapılmayan 2 yer kaldı. 1.si siyasi kanada operasyon veya tasviye yapılmadı. 2.si ise maalesef muhafazakar ya da mütedeyyin arkadaşların zihinlerinde bir tasviye yapılmadı. O kara, o bölücü, o fitne, o fesat haberleri hâlâ gerçek muamelesi görüyor ve hâlâ zihinlerde yer alıyor..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.