YORUMLAR
Bunu ben de yapıyorum ara ara ve gerçekten arınıyor insan.
Hatta sokağımdaki kedileri de ayrı bir seviyorum ve geçenlerde en sevdiğim iki kediyi vahşi köpekler parçalarken ne yapsam kar etmedi.
Sevdiklerimiz terk etti mi bizi hiç bir şeyin anlamı kalmıyor vee konuya geri dönüyorum.
Her sokak ve her semt kendine özel ve her birinin dokusu çok farklı.
Farklı muhitler ve bilmediğimiz sokaklar ve bilinmediğimiz ve bilmediğimiz nice güzellik fark edilmeyi bekleyen.
Sevgiyi hak edene vermeli ve asla kaybetmeden bu özel duyguyu içinden taşmalı insanın ve yavaş yavaş insan kendini sevmeyi de öğreniyor.
Şükür.
Sevgiler, selamlar.
arıkan
şükür ALLAH var gam yok.
Gülüm Çamlısoy
Oralarda sokak kedisi var mı... Güzel fikir, ben de trene atlayıp aşık olunan şehre, aşıklar şehrine gideceğim....
arıkan
istanbul,un sokaklarında illaki bir kediye denk gelirsin :) çocukluktan kalma
kedi sevgim ,,aşıklar şehri paris diye biliyorum ben ama hiç gitmedim eyfel kulesine cık manzara çok güzelmiş ve eski binaları tarih kokuyor
hayırlı yolculuklar güle güle git :) sude
-Sude Nur Haylazca-
Ben seni Almanyada yaşıyor sanıyordum ondan şaşırdım. ;)
arıkan
aslında zonguldaklıyım ordan istanbula göç ettik . türküye memleketim ayrılmam :) almanya acı vatan zordur özlem sıla gürbetlik :) bana göre değil , ama iş olarak bir dönem fırsat geldi ama gitmedim , canım ülkem türkiye başka bir aşk insanı havası :) başka bide istanbul :) ama çok kalabalık kişmetse balıkesir e gitmeyi düşünüyorum orası sakin ve huzurlu :) deniz orman her şey var :)