- 801 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İnsanca
İnsanca yaşak istiyorum evet ne demek bu şimdi tabbikii herkeste insanca yaşamak isterim der ve diyordur da önemli olan gerçekten insanca bakmaktır.
Evet insanca bakmak bu nerden çıktı diyeceksiniz yani insanı insan olduğu için sevmeliyiz saymaliyiz kıymet vermeliyiz.
Evet rengi ırkı teni benizi kökü dili mezhepbi önemli değildir önemli olan insan olmasıdır. Bilemiyorum ne oluyor bize nereye gidiyoruz insanların birbirlerini ayrıştırnası bu şöyle düşünüyor ben böyle düşünüyorum neden benim gibi düşünmüyor ben kırmızı seviyorum oda kırmızı sevmek sorunda hayır tersi düşünemez düşünürse şayet onu çamur batağına saplatrım gibi durumlar bence bana göre çok tehlikeli durumlardır
tehlikelidir. Netice itibariyle İnsanlık yara almış ve yalpalamaktadır değerlerimize sahip çıkmak adına her insana önemli görevler düşmektedir insan hiç bir zaman kendi menfaatini toplumun menfastinin üstünde görmemelidir.
Dolayısıyla her insan her düşünce ve renk ırk dil mezhemle Kardeşçe geçinmrlidir insanı insan yapan yine de insanlığıdır .
Evet bir toplumun sesi kuşkusuz sanatçılarıdır, satantcilar hiç bir rengi mezhepbi dili ırkı ayrı görmememeli her insanla aynı mesafede olan gerçekten de yaptıkları eserlerle kendini kanıtlamış özel insanlardır, yok efendim ben beyazım neden siyahi birine selam verir olmaz diğer taraftan yok efendim neden beyaz bizden değil denmemelidir. Rengi ırkı yada dili sorun edilmemelidir yaradanı sevmeliyiz yaratandan ötürü sayfamda her düşünceden her kesimden ve partiden değerli insanlar var hiç birini görüşünden dilinden ve yada ırkından dolayı ayıplayıp Hor görmuyorum aksine hepsiyle de saygı sevgi çerçevesinde yaklaşıp ortak noktamız olan şiirlerle sanatla gönül bağı ile dostluğumuzu pekiştiriyoruz bundan daha güzel bir şey olabilirmi tabiki de hayır.
Sanatçı herkese aynı mesafede olmalı ve herkes tarafından saygı Duyulan degerlerimiz olmalıdır.
Milet olarak toplum olarak sanata sanatçıya resama Şaire Ozanlarımıza aşıklarımıza önem veremiyoruz malesef yok efendim şu sanatçı (A) partidenmış (B) partidrlenmiş yada (C) partidrnmiş kökü ayrıdır rengi ayrı dili başkadır bizden değil deyip toplumda DEGERDİZLEŞTIRMEK için linç ve çamur atmak için insafsızca saldırılmamalı evet insanı insan olduğu için görmeliyiz SİYASETE bulaştırmadan değer vermeliyiz.
Zenci melezi kızıl fark etmez rengi ilkemiz olmalı bakış açımız düşüncemiz evrensel olmalıdır.
Saygılar sunuyorum
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.