- 766 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÇÖPTEKİ KEDİ YAVRUSUNUN DEVAMI
Evet, daha önce yazdığım,çöpte bulduğum,bir kedinin hikayesinin devamı.Böylece kedinin bakımları beni çok oyalamaya başlamıştı...geceleri üç defa kalkıp onun sütünü içiriyordum.Hastalığımı unutmuştum...hastalık dedim se sadece yemek yemelerimi bırakmış olduğumdan artık midem almıyordu yemekleri.Sonra kedinin bakımına dalınca ben de düzelmeye hayata dönmeye başlamıştım.Kedimin gözleri açıldı hızla iyileşmeye başladı...ellerimi yanında hissedince kendini ellerime bırakıp ellerimin içinde uyuyordu.
Bir gün uzak bir yere gitmek gerekiyordu ,onu komşuma bıraktım. dönünce aldım ama kedim hastaydı.Ne kadar onu düzeltmeye çalıştımsa da kedim bir gün sonra öldü.Komşu onu soğuk banyoya bırakmış.Orada üşütmüştü.Ona çok kızdım,ne yapabilirdim, bazen hiç bir şey yapılamıyor,her kes bu konuda o kadar dikkatli değil. Ben çok üzülmüştüm kedimin ölmesine.
YORUMLAR
Sonuna kadar direnmek payımıza düşen ama bir noktadan sonra kaderin dediği oluyor.
Ve evet, canım, sen elinden gelen her şeyi fazlasıyla yapmışsın.
En son iki muhabbet kuşu besliyordum kafeslerinde ve dişi olan kuş inanılmaz hastaydı ve aşırı derecede yumurtladı lakin hiç bir yavru yumurtadan çıkmadı. Erkek olan kuş çok sağlıklı olmasına rağmen dişi kuş adeta can çekişiyordu ve yara olan vücuduna rağmen hala yumurtlamaya devam etti.
Bir şekilde onları komşuma emanet etmem gerekti çünkü kardeşimin mikropla temas etmemesi gerekiyordu ve tek çare onları komşuma vermekti bir süreliğine.
Kısa bir süre sonra öğrendim ki; iki kuşum birden ansızın can vermişler üstelik sebepsiz.
Elbette var Allah'ın bir bildiği.
Yüreğine sağlık canım.
Güzel yüreğine selam olsun.
Hep iyi ol sen.
Çok üzüldüm :(
İnsana doğru dürüst kıymet verilmezken, minik bir canlıya ne kadar değer verir ki bazıları. Siz elinizden geleni yapmışsınız, müsterih olun.
Bu arada inşallah daha iyisinizdir.
Sevgiler,
Aygün Deniz
Billur T. Phelps
Ciddi bir durum olmadığını umarım. Tekrar geçmiş olsun.