- 1959 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
---MEKTUP----
Sana bir bahar akşamı yan komşunun kapısında rastladım,ayaküstü yengen tanıştırdı.Pek oraları olmadın arkanı dönüp içeri girdin.Hayret ben sitenın en populeri ama sen nerden bileceksin.çok sonraları kumsalda gördüm seni uzakda iskele kenarında yalnızlık içiyordun birde duman,gezer gibi yaptım sahilde yanına geldim sessizce umursamadın beni.kovmadında yanından kovmakdan beterdi gözlerin.Allahın var kibarsın,tanışmıştık daha yenice.Senle ben o sene dost olmadık .Kolaymı dost olmak daha çok karşı karşıya geleceğiz.Allah dan baban ev aldı da misafirlik kısa sürdü,sana yaklaştım daha yürekden,seni çok sevdim can kız...Kardeşim yoktu seni kardeş yaptım,dostum yoktu seni yaren yaptım.sen benim için vazgeçilmezdin.
ŞİMDİ her sahil yolculuğunda her yağan yağ*murda aklımdasın .Seni özlemek bir başka dert
sen yoksun ne çare naçar kaldım sessizce.ŞİMDİ yüreğimin yarısı karşıyaka da....
YORUMLAR
içerik olarak arkadaşımız, güzel bir öykü yazmış;ama biraz daha yazım ve imla kurallarına dikkat ederse daha başarıla olacağına eminim..Saygılarımla...
İlk başlarda tanışıklığın bir erkekile olduğunu ve bir aşkın doğuşuna şahit olacağımı sanırken belki de daha güzeli ve daha vefalısı, ayrılık şiirleri yazdırmayacak sıcacık bir dostluğun devleştiğini gördüm.
Sanırım amacınız da buydu zaten. Kısacık bir yazıyla okuyucuyu ikileme sokarak tebessüm ettirmek...
Kutluyorum efendim.
Sevgi ve Saygılarımla...
Tamer Duran