GİDEN OLMADIM
Sevgili, sevgilim ben senden gitmeyi hiç bilmedim.
Senden bir adım öteye gitmeyi bilmedim.
Senden de ki ayrılığı konuşmayı, ayrılığın a’sından bahsetmeyi bile bilmedim.
Yanaklarını bile bile üzmeyi, şakacıktan seni sevmeyi, şahsına yalan söylemeyi, arkanda iş çevirmeyi, gül kokulu dünyanda diken olmayı, bana doğru gelen adımlarını yarı yolda bırakmayı ve sımsıkı sevdiğim kalbini kırmayı hiç bilmedim.
Ben seni sevmeyi, seni çok sevmeyi, seni yürekten hissetmeyi, Seninle hayatı daha da yaşanılır bir hal alması için emek vermeyi, yanında dört mevsim aynı duygularla ve aynı inançla durmayı, varlığında dize dize şair olmayı, güzelliğini özenle kaleme almayı bildim.
Seni ömrümde duru bir sevgi bildim.
Seni dünyamda apak bir aşk bildim en çok.
Çünkü sen yanıma her an yakışan, eksikliklerimi tamamlayan, yanlışlarımı düzelten, içimde şiir gibi mısra mısra alt alta sıralanan, evimin derli toplu olmasını sağlayan, çocuklarımı sevgiyle büyütmeye çalışan, bana değer vermeyi bilen, beni kendinden çok düşünen, benimle her koşulda yaşamayı seven, kalbimin heyecanla atmasına sebep olansın.
Çünkü sende dolu dolu dile gelir varlığım.
Gözlerim gözlerinde güzellikleri daha iyi görür.
Ellerin ellerimdeyken gece gündüz emniyette olurum.
Sen varken aşka gelen bülbül sesiyim.
Seninle çok güçlüyüm.
Seninle maddi manevi zenginim.
Seninle her tarafa meltem meltem esenim.
Seninle geçilmez denilen dağları bir bir aşanım.
Seninle duygularını açıkça yaşayanım.
-MESELCİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.