- 1823 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
Umud Allah'tır.
Bazan bir yılgınlık umutsuzluk kaplarya içimizi bittiğini düşünürsünüz feryad figan ben bittim ben öldüm derken hiç düşündünüz mü isyankâr asi bir beşeri olduğunuzu , işte o kafaya dank ettiği zaman kalbini yokla ve düşün olmuyormu kafan hala karışık ve sorular peş peşe geliyor neden neden diyorsanız, evinizden veya işinizden bir saat erken çıkın ve en yakın hastahane acil servisinde bekleme sıralarında en köşeye oturun sadece izleyin hayatınızı yeniden gözden geçirin .
Sağlıklıyım nefes alabiliyorum yürüyebiliyorum görebiliyorum dokunabiliyorum ailem var arkadaşlarım var, dostlarım var işim aşim var aç değilim açık evsiz değilim en önemlisi yurtsuz Vatansız değilim , şimdi bir daha kaldırın kafanızı bir daha düşünün Allah’a şükredecek ne çok şeye sahibim bu duygu umud etmeye hayata daha sıkı sarılip mücadeleye degmezmi .?
Gel umuda tutun çünkü Umud ALLAH’TIR ELHAMDÜLİLLAH...
Nermin tiryaki...
YORUMLAR
Çok güzeldi Emegine sağlık
Başlık Umut Allah tır yerine
Umut Allahtan beklemektir olmalıdır
Nermin Tiryaki
CAN KARACA
Allah cc 99 ismi ve bundan başka isimleride vardır.
Allah a kuluz biz Dua ve ibadet eder secde ederiz.
Haşa Umut da....
yada umut içinmi secdemiz.
Yazınızda Amac güzel niyet güzel başka anlamlarla bu Günah olmasın.
Selam ve dua ile
Bütün umut kapılarını bir bir açan da odur.Ne yazık ki biz kullar şükretmeyi bilmiyoruz.Yüreğinize sağlık
Saygılarımla
Nermin Tiryaki
Bilincinden ziyade bilinçaltı ile şükretmeyi bilmeyen insan her an korku ve kaygı ile yaşamaya mahkumdur. Bilinçaltı şükrün oluşabilmesi için de düşüncede, dilde ve davranışta sürekli şükür halinde olmak icap eder. Her yönü ile aciz olan insanın güçlenebilmesi için hamdetmesi lazımdır.
Şükür aynı zamanda umudun canlı kalmasını sağlar ve insanı psikolojik rahatsızlara karşı dirençli hale getirir. Hayatın negatif getirilerine, olumsuzluklarına, özellikle insanlardan gelen negatif ve kötümser bilgi akışına karşı bağışıklık kazandırır.
Bize kendisine şükretme yetkisini veren Allah'a hamdolsun.
Pozitif insanlara ve imkanlar ölçüsünde pozitif enerji yaymaya çalışanlara hayranım.
Kaleminiz daim olsun. Selam ve dua ile...
Nermin Tiryaki
Nermin Tiryaki
Nermin Tiryaki
Fakir kimdir?
ALLAH tan umudunu kesendir!
Yazı başlığındaki ALLAH ismini büyük harf ile yazmış olsaydınız okura vermek istediğiniz mesajı daha iyi ulaştırabilirdiniz.
Hayırlı günler.