- 781 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ
‘14 Şubat Sevgililer Gününde olmayan sevgilim ve kendi adıma mutluyum.’
Farkındalıklarımın bile farkında olamıyorum bazen; meçhul bir menzile kör topal yürüyorum. Paranoyak düşünceler sarmalında, sarsıla sarsıla koşmak geliyorsa da içimden ayaklarım taşımıyor bedenimi. Sebebi kıçı kalkmış ihanetler mi acaba? Davul tokmağı gibi atan sahte bir kalp ve sessizce çekip giden zaman mı?...
Sen beni hiç sevmedin!
Ben seni seviyorum dediğimde “seni seviyordum”
Ben seni özlüyorum dediğim de “seni özlüyordum”
Ve senin için ölürüm dediğimde, “özleminden zaten ölüyordum”
Ve şimdi senin hayatından gidiyorum. Çünkü bu aşka verecek bir yudum umudum kalmadı.Hepsini senin uğruna tükettim.Oysa bir damla sevgiydi senden istediğim.Olmadı ve olmayacak. Senin için bir şey değiştirir mi? Bilmem ama ben gidiyorum.Zaten olmadığım hayatından çıkıyorum.Canımı ne kadar yaksan da sana küsemem, vazgeçemem sandın..Haklısın kalbimin bekaretini koruyamadım, bu yüzden kendimi hep sana ait hissettim.Kartlarımı açık oynadım ben neysem oydum.Sadece hayatıma dair kozlar verdim elinde, sevgisizdim mesela…Saftım, sen ne kadar kötü olsan da sana canımı adayacak kadar saf…Bir oyuncak gibi oynadın benimle, bir serseri kurşun gibi şakağımdan vurdun ama öldürmedin sakat bıraktın…Kendi kalp kırıklarımı toparlamaya çalışırken senin yaralarına kabuk oldum, merhem çaldım ömrümden…Ama yinede yetinemedin, ihanet ettin mesela! İhanet balsız peteğe, vücudunu saran zehre, gündüzü olmayan geceye, yıldızları sönmüş göğe benzer ve asla unutulmaz işte…
Kimilerine insanlık ana rahminde nasip olurmuş, hayatının en başında. Kimilerine ise koca bir ömür yakıştırılmazmış. Bunlar zavallı kişilikleri olan ego adı altında hep kendi dünyalarında kalmış, Allah korkusu olmayan bireylerdir. Bu insanlar hayat içinde o kadar korkaklardır ki? Alışkanlıklarının dışına asla çıkamazlar, bu kişilikler aşkı da kullanırlar. Sizi sevmezler sadece hayatlarına dahil ederler ve bu aşk sizin için kayıp, onun için kazanç olur. Sizinle işi bitince başka birini bu oyuna dahil ederler.Bu insanlar sevemez, yaralarlar, beklentinize cevap vermezler ve sık sık sizi hayal kırıklığına uğratırlar.Ağlatmayı, yalvartmayı, gönül eğlendirmeyi severler.Ve seven bir kalp ile kedinin ciğerle oynadığı gibi oynarlar.Hayal kurmazlar anı yaşarlar.’’Yuva ,aşk, mutluluk’’ onlara saçma, ‘’Seks,uyuşturucu,eğlence’’onlara huzur verir. Hayatlarında bir kadına yer vermezler, devamlı yenileri, yedekleri ve kandıracak yeni avları olur. Kadına asla saygı duyup sevmezler. Parayı amaç sevgiyi araç olarak kullanırlar. Ve sonunda yapayalnız, mutsuz ve hayattan tat almamış şekilde bir zavallı gibi tek başlarına can verirler…
14 Şubat Sevgililer Günü’nde olmayan sevgilim ve kendi adıma mutluyum.
Hayal kırıklıklarımın kalbime batmış hançerlerini kürek yapıp sessiz kıyılarımda kendimle geziniyorum…
Arada yine inanır gibi oluyorum ama çabuk uyanıyorum bu kabustan. Sahte aşklara harcayacak zamanım yok! Korkularım ağır basıyor... Çünkü kangren olmuş aşklardan korkuyorum.Ben kalbimi kesip atmak değil yaşatmak istiyorum.O yüzden senli her şeyi çöpe attım. Resimlerimizi, hatıralarımızı da yolcu ettim… Biz diye bir şey kalmadı artık.
Rüyalarımda bile görmüyorum seni, tam derin uykulara dalarken seni değil çocukken kurduğum düşleri kuruyordum. “Alice Harikalar Diyarında’’ Beyaz tombul tavşanı takip ediyor, dev mantarların üzerinden zıplıyordum. Rengarenk kurabiyeler, pastalar yerken; şimdi hayal kırıklıkları diyarında kalbime batan can kırıklıkları ile uğraşıyorum. Gönül yorgunluklarım geçmiyor. Artık o pastalar ve içten gülüşler yok. Elimizde gözyaşımızı sildiğimiz mendiller. Cebimizde eski anılar kafamızda deli sorular? Kalbimizde derin acılar var.
Ama ben hiç birini takmıyorum. Benim kalbim büyük. Bunu hakeden asil yalnızlığımdır belki de..
Ve yine de 14 Şubat Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun.
YORUMLAR
:((Oysa bir ömür diye naralar atarken, kendileri bile şaşırmıştır bu abartıya. Eminiz ki şimdilerde bir başka serüvende sözüm ona sevda sözleri verip yine naralar atıyorlardır. Allah korkusu şimdilerde yoktur da hele başlarına bir ibretlik olay gelsin de o zaman görmeli telaşlarını. Öyle ya vebal aldılar ah aldılar.
Yazı çok aşina geldiği için tutamadım kendimi kusurumu bağışlayın. 14 şubatı boşverin , dilerim 15 şubattan itibaren hep güzellikler çıksın karşınıza.