- 653 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
HAYAT PUSULASI
İnsan bir kez düşmeye görsün!Dost bildiklerin sırt çevirir sana,onlara ihtiyacın olduğunda da onlar düşmanınla birlik olur. Kırmışlar mı ,incitmişler mi umurlarında olmaz.Bugünün yarını da var.Eden bulur derler.Kim dost ,kim düşman iyi tanırsın.Acılar, yüceltir insanı. Hırslandırır,hayata bakış açısını değiştirir ama asla yıkmaz. Hayat öğretici en iyi öğretmendir aslında öğrenmek isteyene.Yaşadıklarından,olumsuzluklardan ders almayı bilenin pusulası hayattır.Yeter ki baktığınız yönü iyi belirleyin. Bir söz var ya: “Gideceği limanı bilmeyene hiçbir rüzgardan fayda gelmez.” Çok yerinde,doğru ve anlamlı bir söz.Sen limanını seç, hayat rotan,hep daha ileriye götürür.
Kendinizi bir gemiyle uluslararası bir yolculuğa çıktığınızı varsayın. Yeni maceralar yaşama,belki yeni insanlar tanıma umudu ya da güzel bir tatil geçirme hevesiyle çıktınız gemi yolculuğuna.Gemi bir buzula çarptı ve karaya oturdu.Ne yaparsınız sessizce ölümü mü beklersiniz?Yoksa öleceğinizi bile bile mücadele mi edersiniz? Okyanusun özgür dalgalarında kendinizi akıntıya kaptırıp boşa kürek çekmek yerine umut edin ve deneyin.
Çıkmaz sandığınız girdapları fırsata çevirebilirsiniz.Aklın “OLUMLU DÜŞÜNME GÜCÜ”nü yüzde yüze çıkarın ki hayat daha kolay ve yaşanılır olsun.En azından ben öyle yapıyorum.Durmak yok yola devam.
Pınar DOLUDENİZ