- 715 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İşbankası hisseleri ve CHP
İş Bankası hisseleri ve CHP...
Politika üretmesini bilmeyen chp ekonomide üretmiyor. Üretemediğinden değil üretenleri sürekli tasfiye ettiğinden... CHP de siyaset yapan sosyal bilimcilerden ekonomistlere, sanatçılardan hukukçulara toplumun teveccühünü kazanmış bütün siyasetçiler sessiz sedasız tasfiye edilmiştir. Bu elit siyasetçiler kavga etmektense siyaseti bırakmayı tercih edip toplumun entellektüel bilgiye olan ihtiyacından ülkeyi mahrum bırakmışlardır. CHP bunun bedelini iktidar olamayarak öderken Türk toplumu ise hem siyasi hem hukuki hem sosyal hem ekonomik hem sağlık hemde eğitim olarak çökme noktasına gelmiştir. Sayın Cumhurbaşkanı işbankasına imdat sireni olarak saldırmaktadır... Ve bu imdat düğmesine ihtiyacı su ekmek kadar dır.. CHP şayet bunu göremez ve politika üretemezse işbankası ordunun bile can çekiştiği ülkede son kale olarak işgal edilecektir.
Çağatay kılıç ın işbankası nın TDK TTK ile ilgili eleştirileri Sayın Cumhurbaşkanından farklı olarak isabetli ve yerindedir... Üstelik bu eleştiriler chp nin sessiz sedasız linç edilen siyasetçileri tarafından da dile getirilmiştir.
Eğri oturup doğru konuşalım demiyorum doğru oturup doğru konuşalım... şayet chp Sayın kılıç ın geçtik kendi iç dinamiklerini dikkate almazsa ülkece kaybedeceğiz.. Üstelik harami gibi hareket eden liberal politikalara...
YORUMLAR
Ve işbankasında bir mafya tipi çetenin iddialarına rağmen ile koltuk işgaline devam eden birileri... Soru iş bankası açısından önemlidir zira şimdilerde dünyanın en büyük cam fabrikasını onyıllardır yapmakta olan işadamı görünüşlü çetelerin saldırısına maruz kaldı mı iş bankası?