- 1520 Okunma
- 9 Yorum
- 6 Beğeni
Z raporu / IV
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Akla uygun olmayan kelimelerim var. Aileler, beraberce köy panayırından dönenlere saldırılarım var. Kurt sürüleri ve eski moda gelenekleriyle yürümüşlüğüm var. Varsıllar ve yoksulları hiç ayrım yapmadan silahımın ucuna almışlığım var. Hepsi pislikti.
***
Yüzeyin altı diye yazmalıyım. Derinliğine kadar boşlukta ve boş duruyor bazı şeyler. Yüzümdeki maskeyi göstermemi imkânsız kılmalıyım. Bir kediyi portakal sandığına hapsedip gözünü çıkarıncaya kadar döven karşı komşuyu seyrediyorum. Doğum günü pastasını kalabalık dostlarıyla gülümseyerek kesen şu sevimli ihtiyara bakıyorum. Aynı ihtiyarın küçük bir çocuğu samanların üzerine yatırıp tecavüz edişini izliyorum kırık tahta aralığından.Yüzümdeki maskeyi çıkaramam ben.Tuhaf psikopatolojik kafa yapısındayım. Kancalı adamın öyküleri gibi öyle boşluğa bakıp plan kuruyorum cennet ve cehennemden gelen seslere cevap verip fotomontaj yapıyorum. Sonra yürüyüş yoluna bakıyorum seçtiklerimin ayak izlerine. Lanet olası küçükken buz tutanlardanım. Bir türlü çözemiyorum kendimi.
***
Fotoğraflar, fotoğraflar, marazi hayallerim var. Hatıralar, bir dizi polaroid kurbanlık koyunlarım ve geyik göğüslerim var. Bir kez hâkimiyet alanına yaklaştıkça bir çuval kafataslı, domatesli salçalı kemik koleksiyonları oluşturmak panayırlardan dönenlerin seslerini bastırabilir. Üçlü, dörtlü, yirmili dijital sergilerim gibi.‘’ Kendimi sizin dünyanızdan X’ledim’’ diyerek duruşma sahne repliklerini okuyorum. Adımın tutanaklarda ‘’ en iyi öldürücü ‘’ olarak geçmesini istiyorum. Daha neler neler..
***
Bana neden sörf yaptığımı soruyorlar. Şaşırtıcı cevaplarım olabilir. Buyurun gelin beraber izleyelim Docteur Petiot’yu ve benim boşluğa neden bakıp oraya buraya zıplayan kelimelerimin asla sorgulanamayacağını. Çünkü sahte fenerlerden nefret ediyorum. Oyunlar suç kartları, sonuç kartları.
‘’Benim çok fazla cesetlerim var. Oyunu kazandım. Avukatım da bana aşık oldu. Hapishaneye bir tabanca soktu. Kaçmama yardım ediyor. Yeniden zar attım.’’
YORUMLAR
Bazen de kelimelerin 2 değil, 3, 4 anlamı oluyor.
Göz yanılması ve görmek gri bir ufukla ayrılmış sadece. Yine cetvelin ortasında bir karbon...
lacivertiğnedenlik
attığın zarın biri dün geldi diğeri daha gelemedi oysa oyun çoktan bitmişti ve tıka basa bildiğin günahtık..
."hesap lütfen tanrım" ve sen Z o kadar zıplayan harf varken sıkılmadın mı hep son olmaktan ..
eyvallah aysu...
ilhanaşıcı tarafından 2/13/2019 7:49:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
lacivertiğnedenlik
selam ilhan.
Aklın çok ötesinde yol var iken o yollarda tersine tersine gider gibiyim.
Inanılmaz. Bazen yaşamak bile çok ağır bir yük.
Tebrikler. Saygı ile kalın.
lacivertiğnedenlik
teşekkür ederim sevgiler.
boşlukta artık ne bir gölge arıyorum ne de kör bir nokta...ama ilginçtir ki o boşluğun yanımda olması da ayrı bir güç veriyor bana...nasıl ki kalabalığa karışıyorum işkence ve günahlar pornosu başlıyor...tanrı'm! diyorum insanlar bu kadar kör mü? bu kadar vandal ve bağnaz...bu kadar yavan...her sözüyle masturbasyon çeken sığlık...o boşluğa her gün masum bir dilek bağlıyorum...tanrılar ve melekler! yüzünüzü gösterin artık aşağı inin! asıl olaylar, kıyametler bakın burda kopuyor...duyuyorlarsa tabi...
çok güzeldi Aysu'm...sevgiyle gülüm...
lacivertiğnedenlik
canım.
Hatırlıyorum. Mutlu olduğum o yıllarda nasıl da bağlıydım size. İnanmıştım insanlığınıza. Ahmakça! Sizse yüzüme gülümserken, şeytanı alt edecek bir sırıtışla bıçaklarınızı biliyordunuz bizi birleştiren bağlarda. Öylesine körleşmiştiniz ki, size her şey öylesine doğaldı ki, çoğunuz fark edemedi bile içime bırakılan ölüm tohumlarını. Ve inceldi bağ. İçimden incecik iplikler gibi yükseldi patlayan tohumlarınız. Söküp çıkardım onları, yaşamlarınızla birleştirdim. Ve sizlere kanlı canlı prangalar ördüm.
Seri cahillik seri kötülük doğurur. Ve bunu insanlarına öylesine kanıksatır ki apışıp kaldıklarının bile farkına varamazlar. Varamayız.
lacivertiğnedenlik
selam oli.