- 728 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Internet sosyal medya kullanımı sanal ortam 2010 yazılarım
Üzücü olan ne biliyormusunuz ..
Sosyal medya ilişkileri
Internet sayfalarinda veya sosyal medya aracılığı ile tanıştığınız uzak veya yakınlarınızda olan güvenip sohbet ile başlayan arkadaş dost veya sevgili olduğunuzu düşündüğünüz kendiniz gibi , kendinizden gördüğünüz
Aylarınızı yıllarınızı verdiginiz bir erkegin veya kadının bir anda sanal olması yani sosyal medya sayfalarını birden kapatıp kaybolması . Sonra yeni isimler resimler ve hesaplarla avcı misali birilerinin arkasında koşması yada birilerini koşturması
Gerçekten üzücü tarafı emek verdiğin kadının veya erkegin basit bir ķişilige ve karmaşık karektere sahip çıkması ve yeni arayışların da daha iyisi yada daha farklısı bulmak mı bilinmez ama..
Girilen ortamların getirdiği arz ve talebin yüksek olması belki insanların bunu kullanma arzusunuda tetiklemekte ve muhtemelen sıkıştığı pisikolojik sorunların etkisiyle doyumsuzluk hatta sanal ortamın getirdigi rahatlığın etkisi yada büyüsü olabilir.
Her türlü yapıdaki karakterdeki kişi ve kişiliklere (fizik maddi manevi eksiklikleri ) talebin aşırı şekilde olması sahte sanal güven patlamasının getirdiği yüzsüzlük şımarıklık ,olduğundan farklı anlatım, yalan hikâyeler, hayal kimlik oluşturma , bugünü yaşama iç güdüsü, yarın bir başkası olur anlayışı ,cinsel açlık, farklı cinsel yaklaşımlar ile devam eden bir süreç
Sonrası hayal kırıklıkları ve kırgınlıklar artan güven sorunları insana olan sayginin yitirilmesi ,sanal ortam karakteri olarak olarak yaşama alışkanlığı ve normal günlük yaşama çıktığında bocalama, ruh dünyasının kişilik çatışmasında kaybolması nerede yaşadığın nasıl yaşadığın kim olmak istediğin karasizlikları kimlik ve kişilik bunalımları, oturmamış kişilik ve karekterin beyninde ürettiği sanal dünya getirisi götürüsü kaosunda ...
Arayışlarda kişilik ve karakter oluşmadığından güvenden kaynaklanan güvensizlik yaşaması. Bu nedenle yanlış seçim yapabildiginin örneğinin sık sık görülmesidir.
Kimlik ve kişilik sorunu yaşayan insanların duygularında bogulmaları hatta karşı cinslerini oyuncak görüp kullanmaya kalkmaları kandırmaları maddi ve manevi çıkar sağlamaya çalışmaları çabası ..
Onları egolarında yaşanmamışlıklarında yada zaman geçirmek için kullanip atmalar. Bunu bile bile birçok insanın içinde bu tür arayış ve mecaracı yaklaşımlarını bile deneme isteğinin fazlasıyla olması ilginç. Amaç ben yaptım oldu mantığı yaşamak istedikleri hayatı, fantezi ilişkileri veya olmak istedikleri kişilik ve karekterleri oynama alanı görmeleri. Unutalan ise pisikolojik yaralar sosyal yaşamlarda derin izler bırakması.. Yani üzüntüler hatalar veya yanlış yaşanmışlıklar .Bu ornekleri sayfalarca uzatılabilir gündeme gelmiş yada haberleştirilmiş sosyal medya olumsuzlukları okumuşuzdur. Anlayacağımız herşey göründüğü gibi degil herkeste oldugu gibi...
Gerçek şudur ki diyebilirmiyiz Düşünüyorum namuslu olmak insanlara yeten bir kavram degil artık. Kesin kararlılık ve onay beklemeden hayatin kurulma aşamasında evli çiftlerin yanlış seçimler ile sonrasında yaşanan olumsuzlukların iç dünyasında pişmanlıklarının kararlara yansıması ve yansıtılması..
Ve sorunlu çiftler bir şekilde teknilojinin getirisi olan sanal veya internet sayfaları tanisma dönemi öğrenmesi
Başlangıçta ortak karar ile oluşan birliktelik sözü karşılıklı anlama ve anlayışın bittiği gerçeği ile yüzleşince real ortamlarında kıpırdayamayan çekinen korkan veya istedigi hayatı bulamayan kişilerin sanal ortamda rahat olduğunu düşünerek sonuçlarını düşünmeden kullanma çabasına girmeleri sonucu bir hastalık bir virüs gibi yayılarak geniş kitlelere olumsuz olarak bulaşmasıdır .Bu gerçekler bazen üzücü bazen sevindiricidir. Kimi tekolojinin getirdigi bilgiye ulaşma amaçlı öğrenrek ilişkilerini kendilerini yeniler yeni başlangıç yola devam kararı ile olumlu kullanacı olabilirler. Boyle bir kitlenin azimsanmayacak kadar cok oldugu gerçeğini göz ardı etmemek gerekir.
Ama hayatta nefes aladigin sürece neyin garantisini verebiliriz ki verebilecegimiz tek garanti dogru ve dürüst kişilikler bu mücadeleyi ölünceye kadar sürdüreceği iyiye iyi kötüye kötü diyerek toplumun zararına yönelik bozulmaların musade edilmeyeceği olabilirdi. Inaniyorum ki insanlar hak ettiklerini degil herzaman hak etmediklerini yaşarlar buda hayatın acı gerçegi sanal insanlarin hayatına girmiştir.
Sosyal medya politikasıyla , haberleriyle,ilişkileriyle aşk meşk,yalanı dolani, iyisi kötüsü, doğrusu yalanı, dünya insanlarının tamamıyle katıldığı koskocaman gerçeği ve hayalleridir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.