- 1095 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Güreeşçi İrfan Alpat ile
Tokatlı Güreşçi Hemşerimiz İrfan Alpat. “İyi bir güreşçi edepli ahlaklı olmalı kişiliğini hiç bir zaman kayıp etmemesi lazım”
SORU- Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız ? hangi okullarda okudunuz bugüne kadar?
İRFAN ALPAT- Ben İrfan Alpat, Tokat Turhallıyım. Bursa’ da oturuyorum 17 yaşındayım lise öğrencisiyim . ilk okulu Celal Bayar İlk Okulunda, Orta Okulu Nezir Gençer Ortaokulumda okudum. Liseye Öztimurlar Meslek Lisesinde devam ediyorum. Güreşciyim.
SORU-Güreşe başlama hikayenizi anlatır mısınız?
İRFAN ALPAT- Güreşe amcam olan Osman Alpat sayesinde başladım. Güreşci olmamı istiyordu . Beni götürdü. Bu spor dalına çok ısındım zor ve yorucu olmasına rağmen bu sporu sevdim.
SORU-Bugüne kadar hangi başarılar elde ettin?
İRFAN ALPAT-7 kere Bursa Şampiyonu , 9 kez bölgelerarası şampiyonluğum ,Türkiye 5.liği yağlı güreş in olimpiyatı olan Kırkpınar’da minik 1, 3. teşvik 2 boy 3. lüğü , Tokat Yıldızlar Karakucak Türkiye 2.liği Bursa uluslararası 2.liği gibi başarılar elde ettim.
SORU- Bu sporda nereye gelmek istersiniz?
İRFAN ALPAT- Memleketim olan Tokat’a baş pehlivan olup altın kemer kuşanmak isterim Avrupa dünya olimpiyat şampiyonluğu olmak hedeflerim bu hedefler doğrultusunda çalışmalarıma devam ediyorum.
Soru-İyi bir güreşçi nasıl olmalı sizce?
İRFAN ALPAT- İyi bir güreşçi edepli ahlaklı olmalı kişiliğini hiç bir zaman kayıp etmemesi lazım.
SORU-Bu sporun size kattıkları neler oldu?
İRFAN ALPAT- Spor hayatıma girince derslerim iyi oldu okul hocalarımın gözüne girdim akrabalar arasında saygınlık kazandım.
SORU-Soru spor öğrenilecek bir şey mi yoksa yetenek işi mi?
İRFAN ALPAT- Spor öğrenilecek bir şey . Tabii ki yeteneği de olmalı insanın.
SORU-Bu sporda örnek aldığın insanlar kimler?
İRFAN ALPAT- Örnek aldığım güreşçiler Memiş Katmerlikaya ve Tuncay Yakışan’dır.
SORU-İyi bir güreşçi olmak isteyene ne önereceksiniz?
İRFAN ALPAT- İyi güreşçi olmak için ilk önce disiplin olmalıdır uyku düzeni yemek dinlenme bunların hepsini disiplinli bir şekilde yapmamız gerekir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.