MARS NEREDE ?
Aylardan şubat yeni ay geldi ve size özellikle kova burcu olanlara bir sürü güzellikler getirdi. Mars bazı yıldızlarla yolda kesişirken jüpiter tarafından durduruldu. Yorgun düşen mars yüzünden enerjileriniz çekilmeye başladı. Sakın, önümüzde ki üç hafta içinde yeni başlangıçlar yapmayın. Sonu kötü olur demedi demeyin. Panik yok bu durum üç hafta boyunca devam edecek sakin kalın ve kimseye bulaşmayın :)
Ne alakası var, burç murç hikaye size nazar değmiştir ondan böyle sağlıksız ve mutsuz olduğunuzu düşünüyorsunuz .Şu kadar sayı şunu şunu okuyun suya üfleyin ve için. Bir haftada hiçbir şeyiniz kalmaz bana güvenin. Ha bu arada enerji vampirlerinden uzak durun, yanınızda yörenizde bulundurmayın :)
Yaşam koçunuz olarak tavsiyem iyi düşünün kafanıza hiçbir şey takmayın kocaman gülün Hayallerinizi gerçekleştirin. Kocanız mı? sorun, boşayın gitsin. Çocuk mu yaramaz bakıcı tutun olmadı kreşe verin. Kendiniz için yiyin için gezin tozun. Siz eşi benzeri bulunmayan bir varlıksınız ,siz çok özelsiniz kimse için kendinizi üzmeyin :)
İlişkiye mi başlayacaksın , işe mi gireceksin, evlilik kararımı alacaksın ,ev mi taşıyacaksın istediğini yapabilirsin. Yarına garantisi olmayan hayatın da üç koca hafta bekleyip hayatından çalmalarına izin vermeyeceksin değil mi?.Falancının arkadaşı dinlememiş bilmem hangi gezegenin geçişinde evlenmiş bak şimdi ayrılıyor gel de inanma. Ya arkadaş bizim annelerimiz, babaannelerimiz halamız, teyzemiz her zaman doğru gezegenlerin açısıyla mı evlendi. Bu kadar cahilce bir bakış açısı olabilir mi? Saygıyı, sevgiyi yitirdik. Dürüstlükten uzaklaştık falancıyla ,filancıyla yarıştık kısa sürede tükettik bitirdik diyen hiç kimse yok. Herkes bizi nazar etti ,herkes bizi kıskandı ayrıca her zaman en güzel de biziz. Eşimiz benzerimiz yok bla bla bla…
Oysa ki dünya üzerinde milyarlarca insandan sadece birisin .Egoistliğin alemi yok sıradan bir fanisin. Dua elbette ki bizlerin en büyük silahıdır. Ancak bu silahın mermi sayısı yok böyle bir şifre yok. İşerim iyi gitmiyor diye üfürükçülere kaptırılan paralar da cabası. Oturduğu yerden sadece tüketmeyi öğrenmiş, ev ekonomisine dinamiti yerleştirenlerin çoğu huzursuzluğun nedenini büyüye, nazara, kötü enerjiye bağlıyor. Aynaya süslenmek haricinde bir baksa çözecek olayı ama ne yazık ki onu bile beceremiyor.
Cehalet bulaşıcıdır dikkat edin. Kimi dinlediğinize kiminle muhabbet ettiğinize her daim özen gösterin.
‘‘Söylediklerine dikkat et; düşüncelere dönüşür. Düşüncelerine dikkat et; duygularına dönüşür. Duygularına dikkat et; davranışlarına dönüşür. Davranışlarına dikkat et; alışkanlıklarına dönüşür. Alışkanlıklarına dikkat et; değerlerine dönüşür. Değerlerine dikkat et; karakterine dönüşür. Karakterine dikkat et; kaderine dönüşür’’
Mahatma Gandhi
Sevgiler….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.