Yoksa Köle Esir Miyiz
Atamı kötülediniz iki sarhoştu bunlar dediniz ülkeyi baştan sona talan ettiniz.
Ecdadımızın Atamızın bıraktığı tüm mirası sizler hep birlikte yediniz.
On altı bin yıllık Türklüğü silmek isteyip defalarca denediniz.
Andımızı kaldırdınız okullarda okunmasını istemediniz.
Baş Komutan Gazi Mustafa Kemal Atatürkün yazdığı gençliği hitabeyi kaldırıp sildiniz.
Kürdistan bayrağını Ankaranın göbeğine sizler diktiniz.
Teröristlerle kol kola girip megri megri deyip halay çektiniz terörist zeki yıldız için ağladınız.
Her türlü ülkücülüğü ayaklar altına aldınız TC yi sizler kaldırdınız.
Sizden olmayan vatandaşlarımızı bir kulp takıp silivriye ceza evine yolladınız.
On altı yıldır ülkeyi yönettiniz çiftçiyi esnafı mağdur edip üretimi bitirip buğdayı bile ithal ettiniz.
Cennetten arsa vadedip dinimizi siyasete alet edip oy vermeyene kafir ettiniz.
Ülke de çıkan her kriz sonun da bunlar dış güçlerin işi dediniz.
Fetonun siyasi ayağını bir türlü araştırmak istemediniz.
Kahraman türk subaylarını hadda genelkurmay komutanını ceza evine attınız.
Vatanımızın sırları olan kozmik odaya daldınız hain savcının avukatıyım dediniz.
Sizler zengin oldunuz halkı bir lokma ekmeği bir kuru soğana muhtaç ettiniz.
Ülke vatandaşlarının çoğunu borç batağını sürükleyip icralık ettiniz.
Fabrikaları kapattınız üretimi durdunuz yada sattınız şimdi de tank fabrikasını verdiniz.
Ceza evlerin de yurtlar da çocuklara tecavüz edildi bir kereden bir şey olmaz dediniz.
Ülke de her kez açlık çekerken bunca işsiz varken her bürokrata makam araçları verdiniz.
Kendi vatanını savunmayıp kaçan beş milyon Suriyeliyi ülkenin başına bela ettiniz.
Altı yüz millet vekiline bir vatandaş olarak sorarım sizler bu milletin nasıl vekilisiniz.
Söyleyin dolgun maaş alan vekiller biz kimiz bizler kendi vatanımız da yoksa köle esir miyiz.!!!
Ali Sözer
07/02/2019